Chapter 1

Benci Tapi Suka
Please Subscribe to read the full chapter

 

Dikelas 2B,

              

              "Jangan sesekali kau berani nak bongkar rahsia ni...faham (minho menolak bomi ke tepi)...lagi satu...jangan jalan dekat dengan aku...aku tak nak ada orang nampak kita bersama". Bomi geram dengan tindakan minho dan berbisik dalam hati" takut...girlfriend dia tahulah tu". 

               "Jangan risau...aku tak pernah nak mengaku kau pun sebagai suami aku...sampai mati pun" ujar bomi beredar dari situ dengan marah, "baguslah!!!" jerit minho, melihat bomi dah pergi jauh dari dia.

 

--------------------------------------

 

               "Selamat pagi bomi" tegur suga. "Suga...selamat pagi untuk kau jugak...jom kita pergi makan nak" bomi memeluk erat lengan tangan suga, bomi segaja buat demikian di depan minho...tengok dia cemburu ke tak...rasanya minho takkan cemburu...sebab minho tu tak ada perasaan...syaitan.

 

--------------------------------------

 

                Ketika bomi dan minho sedang menikmati sarapan di kantin. Bomi terpandang pulak ke minho dan hwayoung yang sedang bergurau senda, Mata bomi membuntal( membesar) melihat minho siap menyuap makanan kedalam mulut hwayoung.

               "Aish!!! Tak adil betul...dengan aku...tak pernah pulak dia buat macam tu...betullah dia tak anggap aku sebagai isteri dia...geram betul aku nak bagitahu perempuan tu yang choi minho tu suami aku...so backoff...ahhh!!! Geram betul" Bomi mengomel, dalam hatinya perasaan cemburu membuak-buak.

                Sebenarnya minho segaja menyuap makanan kedalam mulut hwayoung, dia tahu bomi merenung ke arah mereka berdua. Siapa suruh buat dia cemburu!!!...peluk lengan tangan suga...bukan main erat...tak sedar ke diri tu dah berkahwin.

 

----------------------------------

 

                  Hari menunjukkan jam pukul 6 petang, bomi memperhati suga yang sedang bermain basketball bersama kawan-kawannya. Bomi masih tak nak pulang sebab malaslah dia nak tengok muka syaitan tu.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
mika_lou
16/ 10 today is my 18 birhtday...yeah i'm not a child anymore

Comments

You must be logged in to comment
aisyashuhada
#1
Chapter 5: Suga keluar sekali je?
Bomi_Amy
#2
Chapter 5: Good. Tapi Suga tak keluar langsung! Hahaha! Btw, good story.
myonlybaek #3
Chapter 1: hhahahhahhha syaitan xD
sunlight_ #4
Update please
Bomi_Amy
#5
Chapter 4: Update! Update!
Bomi_Amy
#6
Chapter 3: Daebaklah cerita awak ni! Update soon!
heartxx #7
Chapter 2: X sabar nk baca next chapter :D
sunlight_ #8
Chapter 2: Betul betul, bomi memang happy virus
mika_lou #9
Chapter 2: chapter 2, update
lookfab #10
Wow pasangan yg rare hehe
Tak sabar nak baca >.<