My Crush???

Please Subscribe to read further chapters

Description

Goo Mae Ri/Mary

"Angyeong! Saya Goo Mae Ri. Senang cerita paggil Mary terus. Saya berasal dari Kanada. Saya lahir di Kanada dan menetap di Korea selepas umur saya mencecah 8 tahun. Omma saya orang Kanada manakala Appa saya orang Korea. Saya seorang yatim-yatim piatu dan sebatang kera. Saya tinggal berseorangan di sebuah rumah yang diwarisi oleh Appa saya kepada saya. Saya bersekolah di Bing High.Nak tahu tak? Saya ada seorang crush. Saya suka sangat-sangat dia. Kitorang sekelas. Tiap-tiap kali saya bertembung dengan dia jantung saya berdegup kencang. Rasa hati ni berbunga-bunga pun ada jugak. Hm... Tapi saya pelajar biasa,dia kingka sekolah. Memang tak lah crush saya tu nak suka saya. Tegur pun kitorang tak pernah... T_T Nak sangat-sangat tegur dia... Hais,crush,crush..."

 

 

 

Oh Se Hun/Sehun

"Mm... Angyeong aku Oh Se Hun panggilnya Sehun. Aku belajar di Bing High. Aku kingka kat sana. Nama group aku EXO dan aku maknae. Selama aku belajar kat Bing High,ada sorang yeoja telah curi hati aku tapi aku tak tau nak buat macam mana. Em...itu je lah..."

 

 

 

Wu Yi Fan/Kris

"Hello! Aku Wu Yi Fan. Budak-budak panggil aku Kris. Aku tinggal di Kanada. On the way ke Korea dan Bing High sebab aku salah seorang ahli kingka kat Bing High,EXO. Aku harap aku boleh jumpa seseorang kat sana yang menghilang dari hidup aku tanpa berita. Aku sangat rindu dan sayang dia,lebih dari seorang dongsaeng. Hope boleh jumpa dia."

 

 

 

Lee Ji Eun/Iu

"Angyeong! Saya Lee Jieun. Panggil je Iu. Saya bersekolah di Bing High. Saya sekelas dengan Mary dan saya chingu baik dia."

 

 

 

EXO

"We are one! Angyeonghaseyo EXO imnida! Kami :

1.Xiumin-Kim Min Seok

2.Luhan-Xi Lu Han

3.Kris-Wu Yi Fan

4.Lay-Zhang Yi Xing

5.Chen-Kim Jong Dae

6.Baekhyun-Byun Baekhyun

7.Chanyeol-Park Chan Yeol

8.D.o-Do Kyung Soo

9.Kai-Kim Jong In

10.Sehun-Oh Se Hun

11.Tao-Huang Xi Tao

12.Suho-Kim Joon Myeon

 

 

 

 

Foreword

Assalamualaikum,hai,hello!

Ni first fanfic saya. Kalau banyak salah spelling saya nak mintak maaf banyak-banyak eh?

Saya pun tak berapa reti. :)

Hope enjoy fanfic saya yang membosankan ni...

Muahh... (flying kiss) Hahaha...!

Comments

You must be logged in to comment
Hajar_EXO
#1
Chapter 2: Aigoooooooo~~~~~~Sehun-ah!
kyungmin07 #2
Bestlahhh ...!!!! >.<