CUTE !

The Cute Family

"Mama ! mama ! esok abang sekolah ma.." masuk kali ni dah lima belas kali sehun ulang benda sama. Dari lepas makan malam, sampailah lepas mandi.Nami mencubit hidung comel sehun. "Mama tahulah .. berapa kali abang nak ulang?" ujar Nami sambil memasukkan kaki kanan Sehun ke dalam seluar. "Papa pun dah penat dengar abang cakap benda yang sama"sampuk Luhan di atas katil.Sehun mencebik bibir. Nami menyapukan sedikit bedak di wajah dan di badan comel sehun sebelum menyarungkan baju dan tergelak kecik akibat kata-kata Luhan.

 

Luhan kemudian duduk dan memegang tangan kecil sehun lalu membawanya masuk ke dalam bilik."Abang jalan lambatlah" ejek Luhan kemudian mendukung sehun sebelum menghadiahkan ciuman di pipi Sehun. "Wanginya anak papa ! pakai bedak apa ni?" "mama pakaikan abang bedak carrie junior papa ! wangikan abang !" Sehun memeluk leher Luhan . Luhan hanya tergelak kecil dan meletakkan Sehun di atas katil.Menjadi rutin harian Luhan untuk membacakan buku untuk sehun sebelum tidur.Selepas memastikan Sehun tidur , barulah Luhan pergi ke bilik dia dan Nami.

 

————————————————————————————————————————————————————

"Dah siap !" Nami menyarungkan beg sekolah sehun."Mama ! nanti balik abang jumpa mama balik ye ! bye ma !" Sehun menghadiahkan ciuman di pipi Nami membuatkan Luhan mencebik bibir. "Tengoklah balik nanti" Luhan mengahadikan senyuman sinis kepada Nami sebelum menghidupkan enjin keretanya dan menghantar sehun ke tadika .

————————————————————————————————————————————————————

"Bye papa !" Sehun berlari masuk ke tadikanya. Selepas memastikan Sehun hilang dari pandangan, Luhan mula berjalan ke keretanya dan pulang ke rumah. Hatinya berbunga mengingatkan dia dan nami akan LOVE MAKING di atas katil mereka .Setibanya Luhan di rumah, Luhan naik ke atas dan melihat Nami sedang nyenyak tidur. Dia membatalkan niatnya untuk LOVE MAKING bersama Nami lalu tertidur keletihan tanpa sebab . LOL

 

 

 

 

 

 

————————————————————————————————————————————————————

AGAGGAAGG :3 ketandusan idea guee xDD comment juseyo !! please please please

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
krisalisa #1
Chapter 4: so cute ottokhe....cute family ni
haninad
#2
Chapter 4: so cute.. lmao.. update soon.
b2utyxoxo #3
Chapter 3: memang cute family. love it.
galaxy_here
#4
Chapter 3: kyeopta sehunnie ~ update soon :)
Hajar_EXO
#5
Chapter 2: love it to~~~~~~~~~~~~~~
galaxy_here
#6
Chapter 1: Haha.love it.update soon ~
woohyun98
#7
Chapter 1: update soon :)