chapter 9

My Heart
Please Subscribe to read the full chapter

Hari perkahwinan Luhan dan Jihyun telah pun tiba. Para tetamu kehormat serta kawan-kawan Jihyun dan Luhan telah pun sampai dan acara dimulakan.

-skip part tu sebab tak tahu nak buat macam mana,sorry guys.-

Setelah majlis selesai para tetamu kehormat semua telah pun pulang kecuali Mina dan rakannya yang lain.(exo) "patutlah kami selalu nampak awak berdua bersama,rupanya nak kahwin,anyway tahniah lah." ucap chen. "terima kasih chen." "sama-sama." "Jihyun awak nampak sangat cantik tadi." puji Tao. Jihyun hanya menundukkan kepalanya kerana rasa malu apabila dipuji. "Jihyun." Mina memanggil Jihyun lalu memeluk Jihyun. "tahniah."terima kasih Mina." sama-sama,awak tahu tak awak berdua nampak serasi tadi di pentas." ujar Mina. "haha thanks Mina." "welcome." 

Yang lain pun mengucapkan tahniah kepada Luhan dan Jihyun. Kemudian ibubapa Luhan dan Jihyun datang ke arah mereka. "Luhan,Jihyun mulai harini kamu akan tinggal satu rumah dan barang-barang kamu berdua akan dibawa ke rumah baru kamu jadi kamu hanya perlu tunggu sahaja tak perlu kemas." arah Pn Xi. "okay mama." jawab Luhan. 

"okay jumpa awak semua esok." "okay bye Jihyun." mereka melambai Jihyun dan pergi. "Jihyun mari pergi." ajak Luhan. "okay." Mereka masuk kedalam kereta yang ditempah khas untuk perkahwinan mereka dan bertolak ke rumah baru mereka. Kereta itu adalah daripada ibubapa Jihyun kepada mereka dan rumah mereka pula adalah hadiah daripada ibubapa Luhan.

"Luhan cantiknya rumah ni." "tapi awak tak fikir ke yang rumah ni terlalu besar untuk kita berdua?" "memang pun tapi saya suka rumag ni ca

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
jadoo98 #1
Chapter 12: Chapter 12: please...update soon nk bca crita ni :) update la ye sbb crita sweet gtu hehe
Nursyuhada
#2
Chapter 11: ngeeee~

comell :D
choco_chim
#3
Chapter 11: Update soOnn..hihi..cute!
arielvion #4
Chapter 11: sweet! cute!
choco_chim
#5
Chapter 10: hehe..sweet!!cuteee sangatt!! update asap!
haninad
#6
Chapter 9: cute.. argh.. sweet..
Nursyuhada
#7
Chapter 9: lahai....sweetnya
NamSooHyun #8
Chapter 9: haha Luhan and Jihyun sooo sweet . update soon author-nim ^^
choco_chim
#9
Chapter 9: update soOnn..sawwitt sangatt! ^^
haninad
#10
Chapter 7: so sweet.. pabo luhan..