I'm Happy By Your Side.

Please log in to read further chapters

Description

Jung Soojung dan Mark Tuan disatukan tanpa kerelaan hati, mereka berkahwin atas kehendak keluarga hingga mencetuskan kekecohan dalam rumahtangga mereka hingga membawa kepada perpisahan. Rasa sayang Mark mula timbul bila Soojung tidak tinggal serumah lagi dengannya. Kedatangan Luhan dalam hidup Soojung sebagai peguam dalam kes peceraiannya menambahkan hidupnya porak peranda. Luhan juga menyimpan perasaan cinta pada Soojung walaupun dia tahu Soojung masih isteri orang. Bila Mark mengetahui hal itu, dia menjadi cemburu dan berhasrat tidak akan melepaskan Soojung dan akan mendapatkan Soojung kembali walau apa carapun. Keadaan bertambah rumit bila kedua lelaki itu meluahkan rasa mereka pada Soojung, sehingga membuatkan Soojung buntu. Dia perlu memilih salah satu daripada mereka berdua. Adakah Luhan pilihannya atau Mark?

Foreword

Jung Soojung adalah lepasan graduate dari USA.Lepas balik dari USA dia bekerja di syarikat ayahnya bermula dari bawah sehinggalah dia memegang jawatan lady boss. Berumur 22 tahun.

Luhan adalah seorang peguam yang berkelulusan tinggi. Seorang yang kacak atau boleh dikatakan cantik? babyface? Berumur 24 tahun.

Mark Tuan adalah seorang arkitek yang bekerja di syarikat ayahnya sendiri. Berumur 24 tahun.

poster & background credit : 0M05q5Z.jpg

This is my first story ever!

© Copyright, story by vyienlulu.

Comments

You must be logged in to comment
vionnimandamur #1
kapan ni nak update story tu ? aku dah nunggu nak bace tu story
93Hanafayana #2
Update soon