Seven

Be The Playboy Love (He Is My Bad Boy)

Setelah pasti bahawa Amber dan Mark pulang ke rumah masing-masing,Yumi segera mencapai kunci keretanya

"Yah noona nak pergi mana?"Soal Jingoo.

"Nak cari monyet lagi satu"Jawab Yumi dengan muka yang tidak boleh belah.Jingoo mencapai varsity miliknya lalu langkah kakinya mengikut noonanya.Bukan dia tidak tahu monyet yang dimaksudkan itu ialah abangnya,Jungkook.

"Noona,Nak ikut!"


Setelah puas pusing-pusing disekitar Seoul,Mereka berdua masih lagi tidak dapat mencari Jungkook.Akhirnya mereka berdua tiba di hadapan sebuah kelab.Yumi memerhatikan wajah yang berjalan terhuyung-hayang.

JUNGKOOK!

Jingoo dan Yumi bergerak kearah Jungkook untuk membantu dia berjalan.Macam-mana semua ni boleh jadi?Setelah mendapatkan Jungkook,Yumi serta Jingoo bergerak kearah kereta miliknya.Baru dia sedar sesuatu.Kereta tu ada dua pintu sahaja.Macam mana ni!

Yumi mencapai telefon bimbit miliknya untuk menelefon seseorang,Yang tidak lain-tidak bukan,Mark.

Selepas deringan ketiga barulah suara Mark kedengaran.

"Why,Idiot?" Soal Mark.

"Mark,Bawa kereta kau,Ambil aku dekat depan kelab Rusty Wood apetah namanya.Dekat Gangnam." Arah Yumi seraya telefon bimbitnya dimatikan.

"Jingoo ah,Bawa balik my baby and this monyet.Mandikan dia."Ujar Yumi seraya menghulurkan kunci kereta miliknya kepada Jingoo.Meskipun Jingoo bawah umur untuk memandu,Apa dia kesah kerana dia tahu,Jingoo pandai bawa kereta.Meskipun dia risau akan keselamatan ba- eh Jingoo..Dia terpaksa buat begini.Takkanlah dia nak balik bertiga dengan keadaan menyempit didalam kereta yang sudah sempit itu.

Setelah pasti bahawa Jingoo dan Jungkook masuk kedalam kereta, Yumi menghantar mereka dengan pandangan yang penuh kerisauan terhadap babynya itu.'Hopefully baby aku selamat'

Dan untuk masa sekarang,Dia hanya perlu tunggu Mark.

"Hey adik manis,Wanna have party with oppar deul" Yumi memandang tepat kearah lelaki yang menggelar diri mereka sebagai oppar.Wah tuanya.Muka tak ubah macam atok kepada 15 orang cucu.

Seorang laki rakannya,Cuba memegang pinggul,Yumi.

"Don't touch me!" Tengking Yumi.

"Woo..Fiesty little girl" Yumi mencebik.Dia mendapat satu akal.Lelaki macam ni tak boleh guna kekerasan,Kang ada juga yang tempah coffin malam ni.Yumi memandang kekiri dan kanan.Bilalah si Mark ni nak sampai.

Hmm..Macam kenal ja kereta yang sedang menghampirinya.

Yumi menarik tangan pakcik tersebut."Oppa..Nak main dengan yang real ka yang penuh dengan silicon?" Soal Yumi dengan wajah yang menahan ketawa.

Kedua lelaki itu memandang Yumi.

"Apa maksud kau hah perempuan?"Tanya lelaki itu.Kebetulan ketika itu juga Mark keluar dari kereta dan menghampiri Yumi.

"Jangan kacau dia!"Jerit Mark pada lelaki tua tadi.Yumi ditarik kedalam pelukan lelaki tua itu.Ketika itu juga Mark sudah bersedia menumbuk lelaki tua itu.Yumi memandang lelaki itu.

"Don't hurt him.He's my gay!"Lelaki tua itu memandang Yumi.Mark juga memandang dengan wajah aneh.Seorang lagi lelaki tua yang berhadapan dengan Mark memandang Mark dari atas hingga kebawah.

"Oppar deul..I only bring banana not flower..haha" Gelak Yumi.Kedua-dua lelaki itu memandang Yumi dengan wajah yang terkejut..

"Nam..Namja"Kata lelaki yang memeluknya tadi.Yumi mengangkat sebelah keningnya.Pinggang Mark dirangkul.Tangan kanannya mula mengusap-usap dada Mark.Sengaja ingin memberi gambaran bahawa dia ini gaya a.k.a lelaki.Sempat lagi dia spank punggung Mark untuk membuatkan lelaki itu percaya bahawa dia sebenarnya lelaki yang telah tukar gender.

Kedua-dua laki tersebut lari meninggalkan Yumi dan Mark.Meskipun sekarang sangat gelap,Namun wajah merah Mark tidak dapat disembunyikan.Entahla,Marah atau malu kerana perbuatan Yumi sebentar tadi.

Mark menarik Yumi masuk kedalam kereta.Yumi tergelak-gelak mengingatkan wajah-wajah terkejut lelaki tua tadi,Mark hanya diam sahaja sepanjang pemanduan.

"Mark say something.." Ujar Yumi diselangi tawa berdekah-dekah

"Mark tuan..yuhooo"

"Flip boy..heyy"

"Listen to me..."

"Markkkk" Yumi ketawa.Kuat apabila mengingatkan apa yang dia katakan tadi.Mark memberhentikan keretanya di bahu jalan.Badannya dipusing menghadap Yumi.

"BOLEH BERHENTI GELAK TAK HUH?!! Benda macam tadi kau boleh gelak? Jeon Yumi,Kau gila ke? Diorang tu lelaki.Apa-apa boleh jadi dekat kau tadi tahu tak bodoh!" Tengking Mark seolah-olah sangat membenci tindaknnya tadi.

"MARK TUAN! Aku selamatkan! Yang kau nak bising kenapa?! Dah gila?!" Yumi naik marah sama.

"Hey! Kau tahu tak..Dah la dah susahkan aku untuk ambil kau malam-malam ni.Lepas tu kena tengok pula kau hampir kena abuse! Aku ris--Bukan aku sakit hati tau tak sebab kau dah bahayakan dirikau!Bukannya kau nak biar aku tumbuk lelaki tadi..Kau dah kenapa nak mengaku lelaki..Lepastu buat aku nampak gay!!Kau kenapa hah!" Mark memang betul-betul bengang.

"Mark Tuan! Aku tak suruh kau selamatkan aku pun.Tolonglah jangan jadi bodoh dan perbodohkan diri yang dah memang biul tu! you!Curse you! Damn You! You Mark F Tuan! I Hate you from top to toe!"Yumi menjerit betul-betul dihadapan muka Mark.Yumi keluar dari kereta tersebut.Rumahnya masih lagi jauh namun dia lebih rela balik menggunakan bus dari balik dengan orang yang otaknya dikawal oleh kemarahan.Yumi duduk di bus stop yang berdekatan.

Mark didalam kereta kembali senyap. I hate you from top to toe..

"Kenapa kau tak biarkan aku yang selamatkan kau bodoh! Sekarang aku dah tak dapat nak pegang amanah daripada Jingoo untuk jaga kau..Babo.."

Setelah pasti bahawa Yumi selamat menaiki bus,Mark mengikut bus tersebut dari belakang untuk memastikan Yumi selamat pulang kerumah.Sambil memandu,Dia memegang kawasan jantungnya.Dia pasti dia tidak jath cinta terhadap Yumi buat masa sekarang..Kerana dia sangat pasti perasaannya ketika jatuh cinta buka begitu..Tetapi kenapa..Sakit sangat bila tengok Yumi menengking dirinya.


BEBERAPA MINIT SEBELUM MARK PULANG DARI RUMAH YUMI.

"Hyung" Panggil Jingoo.Mark bergerak kearah Jingoo yang sedang mencuci mata di kolam ikan koi.

"Ya..Kenapa Jingoo?" Soal Mark.

"Tolong janji dengan saya..Apa-pun terjadi tolong jaga noona saya..Saya dekat sini tak lama dan saya tak boleh nak harapkan Jungkook hyung untuk jaga noona..Saya tahu noona saya buanlah seorang perempuan yang baik..Tapi..Tolong jangan biarkan noona terdedah dengan bahaya diluar.Kami datang dari keluarga bisnes,Jadi ugutan bunuh terhadap dia, Pewaris Red Empire Ke-sebelas sangat banyak..Kalau dia mati,Red empire akan musnah tanpa seorang pun pewaris." Ujar Jingoo.

"Kenapa tak diwariskan kepada kau ataupun Jungkook?" Soal Mark

"Red empire hanya akan terima pewaris perempuan sahaja,Jadi hyung..Bagi noona banyak anak perempuan..kalau lelaki seorang pun dah cukup." Seloroh Jingoo.Mark memandang Jingoo dengan sengihan nakal.

"I will try my best then untuk jaga si babo tu dan..As you wish 4 girls and A boy"

Haha..Mereka berdua gelak dengan mesra sebelum Mark pulang kerumahnya.


A/N: I miss all my beautiful readers..after cukup setahun 2 hari saya tak update,nah ni hadiah untuk awak semua..I miss AFF..I miss all of you..and starting from today//Copy GFRIEND,Me Gustas Tu// Saya akan delete semua FF except for this one..Thank you for supporting me I Lavf all of you..Pada reader saya untuk FF yg lain sowreh..I nak focus untuk satu FF saja..Kalau ada apa-apa PM saya..sbb saya rindu awak semua..huahuahua..Lots of Love,Min..Muah setempek.

#GFRIENDSEVENTEENLOVER

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
yunieyoseob #1
Chapter 8: Update soon!!!!
amalinnasuha07 #2
Chapter 7: Update soon
jungshii
#3
Chapter 7: HAHAHA yumi~ nakal nyerr XD
young_angely #4
Chapter 7: Woahh.... Daebak...
YoonSooWan
#5
Chapter 7: Jeo jin goo tu yeo jin goo yg berlakon dlm i miss you tu eh??
Anyway please update soon!~~
yEsuiUnNie
#6
Chapter 7: pleaseee ...ppali2 updateee......ouahhhhhh i like this .....huaaaaaaa......mark such a great playboy .....hahahha yosh ppali update nae author-nim :)
shahila15 #7
Chapter 7: tu la mark buat lagi yumi..hahaha kn dh kene hehehe...apapun keep update author..ff ni mmg daebak
chimt4n
#8
Chapter 7: Woah!!!!!!!!