0001

Growling Girls' Pocket Novel Collection
Please Subscribe to read the full chapter

                                     Tittle : I Love You A Thousand Times

                           Starring : Xi Luhan | Im YoonA | Kim Jumyeon | Kwon Yuri | Naeun | Hayoung

                                           Genre : Romance | Friendship

                                           Update Date : 17 / 4 / 2014

 

 

Hayoug dan Naeun memandang ke luar tingkap dengan wajah yang masam mencuka. Pemandangan di luar sepatutnya indah tetapi  telah dicacatkan oleh Luhan dan YoonA yang berdua-duan di situ.

 

“ Ish, tengoklah tu. Mengada-ngada betul. Macamlah orang lain tak ada pasangan kekasih,  kan Naeun?” Tanya Hayoung dengan mengeluh di akhir kata. Sebenarnya, Hayoung dan Naeun ini adalah Queenka di ShinHwa High School. Tetapi, semua itu hancur apabila kehadiran YoonA dan Yuri.

 

“ Memang. Meluat aku tengok diaorang tu” balas Naeun sambil mengetap gigi. Geram melihat pasangan LuYoon Couple.  Setelah muak melihat LuYoon Couple bersawit-sawit, mereka memutuskan untuk pergi ke tandas. Nak muntah kot.

 

Dalam perjalanan ke tandas, mereka berdua terserempak dengan Suho yang tergesa-gesa berlari. Entah ke mana dia nak pergi, tu pun Hayoung dan Naeun tak tahu.

 

“Hey Suho, kau nak pergi mana? Tergesa-gesa semacam je” Hayoung memulakan perbicaraan antara mereka bertiga. Suho berpaling ke belakang apabila mendengar namanya disebut oleh Hayoung. Kelihatan Hayoung dan Naeun tersenyum mesra ke arah Suho.

 

“Memanglah tergesa-gesa. Gadis kesayangan aku dah sampai. Aku kena jumpa dia” Pantas Suho berlari semula mendapatkan Yuri yang sememangnya  menunggunya. Hayoung dan Naeun semakin marah dengan ayat yang baru sahaja dituturkan oleh  Suho.

 

“Diaorang ni sejak bercinta, macam kuku dengan isi je aku tengok. Pergi kantin sama-sama, pergi sekolah sama-sama. Kalau boleh, pergi tandas pun nak sama-sama. Meluat betul!” Naeun bertutur dalam keadaan yang marah.

 

Seluruh pelajar ShinHwa High pasti masih ingat peristiwa yang menyatukan dua pasangan ini. No doubt! LuYoon dan YulMyeon.

 

FLASHBACK

 

Semasa majlis penutupan sekolah, semua pelajar berkumpul di dalam dewan. Secara tiba-tiba, lampu di dalam dewan itu terpadam. Beberapa minit kemudian, skrin putih di hadapan mereka memaparkan beberapa gambar pelajar perempuan yang amat dikenali  kerana kepintarannya, iaitu Im YoonA.

 

“YoonA, apa hal ni? Bila masa pulak kau buat dokumentari pasal diri kau ni?” Tanya Yuri sambil mengunyah kuih yang baru dibelinya sebentar tadi.

 

“Mana ada aku buat dokumentari!” YoonA menafikannya. Dia lansung tidak berbuat seperti itu.

 

Di akhir video itu, tertulis perkataan ‘I LOVE YOU, IM YOONA’ dan semua pelajar mula tertanya-tanya siapa yang membuat video itu.

 

Lampu dewan itu menyala seperti sediakala semula dan terpapar muka Luhan yang sedang berdiri di atas pentas . Dewan itu menjadi sunyi.  Pantas Luhan mengambil mikrofon dan memandang YoonA.

 

“Im YoonA, will you be my girlfriend?” Luhan berkata sedemikian. Anak matanya masih lagi memandang wajah YoonA yang terpesona itu.

 

Semua pelajar memandang wajah YoonA dengan tertanya-tanya. Bibir YoonA mengukirkan senyuman yang indah. Dia tidak menyangka yang Luhan akan berbuat begitu padanya. Yuri yang melihat riaksi wajah YoonA bertukar, dia terus menjerit.

 

“Yes, She want to be your girlfriend” Semua pelajar ketawa dengan tindakan Yuri yang terlebih OVER itu. Dalam masa yang sama, ada seorang  jejaka yang tersenyum r

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Growling_GirlShu
0001 completed!

Comments

You must be logged in to comment
LovelyIna
#1
Hai hai~~ Sy dari Cherry Blossom Clinic nak inform.. Design request awak dah siap, tapi ada satu hal lagi yang belum selesai... Awak belum promo link Klinik kami di foreword! ^^

Kami sentiasa akan 'check' samaada requester ikut peraturan atau tidak...
Well, buat masa ni, request awak akan digantung sehingga awak dah promote link klinik kami..

Design akan dipost setelah awak follow the rules..
Harap dapat beri kerjasama... *bow*


-LovelyIna.
AhSongyi #2
Chapter 2: Well,not bad~