Backstage?!!

You'll Be Mine
Please Subscribe to read the full chapter

-Di Backstage-

                “Erm.. korang, boleh tak temankan aku ke pergi backstage kejap?” Rayu So Yeon. “Erm.. Mianhae-yo So Yeon. Kitaorang dah penatlah.” Balas Ha Na. “Okay tak pelah, aku cakap kat diaorang  yang korang x tak nak jumpe diaorang dan aku tak nak belanja korang Bubble Tea..” merajuk So Yeon. Mereka berlima terus memujuk So Yeon lalu berkata “ Okay,okay. Kitaorang ikut.”

                Luhan ternampak mereka lalu berkata, “ Huh! There you are. Mianhae because we’re late. Well.. You know us, we’re famous..” “It’s okay.” Kata So Yeon lalu bertanya “So, ada apa-apa yang berkaitan dengan saya?” Suho berkata “ Yes, memang awak ada kaitan dengan syarikat kami. Awak akan menjadi trainee untuk S.M. Entertaiment.

                “Sebelum tu, nama kau Oh So Yeon  kan?! Tanya Kris. “Erm.. yes, but why? Macam mana kau boleh tahu nama aku? Wait, are you already know who I am?” Terkejut So Yeon apabila Kris menanyakan soalan kepada So Yeon. “Oh kalau pasal tu, nanti saya sendiri akan jelaskan dekat awak. Okay?” ujar Sehun.

                “Jadi, sekarang ni awak balik rumah dan kemas barang awak sebab kita akan bertolak ke Korea esok,” Jelas Kris kepada So Yeon. “Tapi appa dan omma saya beri kebenaran ke kalau saya pergi untuk menjadi trainee? Tanya So Yeon dengan perasaan ragu-ragu.

               

                “Tapi, sebelum awak menjadi trainee di syarikat kami, saya kena uji awak sedikit. Cuba awak nyanyi lagu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet