Should I Join ?

Annyeong, My Teddy Bear Love.....

 

 

Aku berjalan di tepi koridor sambil menyepak-nyepak batu-batu kecil yang berada di tepi koridor itu dengan perlahan.bosan!tiada apa-apa yang seronok!tiba-tiba Ha rim datang dan memegang bahuku yang lembut terlebih dos ini.

 

"Hye Ji,jom join lawatan kat namsan tower?"tanya Ha rim sambil berjalan mengikutku dari belakang. aku sebenarnya tak minat sangat kalau bab-bab lawatan ni...Namsan Tower je kut..baik pergi Paris.

 

"malas lah..aku boleh pergi lain kali..pergi then, blah...buat apa pergi?baik tak payah"kataku dingin. yelah,membazir je.....pegi then blah..tak ke membazir?

 

"kau ni,buat tu malas. buat ni,malas..apa yang kau tak malas?kau kan kaya...jom lah...... please"kata harim sambil membuat aegyo..hello! aegyo tu dah pupus okey!

 

"okeylah....kau belanja"kataku dan berlari namun,langsung tidak dikejar oleh Ha rim. kenapa Ha rim? kejarlah.aku menoleh ke belakang untuk melihat keadaan Ha rim..mana tahu dia pengsan ke?mati ke?takpun lemak naik.

 

aku mengeluh kasar apabila dapat mengetahui yang aku telah dilanggar.lagi-lagi orang yang langgar aku tu si Jo Ran,queenka sekolah ni.

 

"oppss...sorry.sengaja"katanya dengan membuat gaya yang nenek tua boleh mati.aku meluat tengok muka dia dan menjeling ke arahnya.dia hanya memandang setiap pergerakan aku.tanpa disedari,sepasang mata sedang memerhati dari belakang iaitu...Ha Rim!!ye lah,kan dia ada kat belakang.mesti dia tengok aku kan....hoho ..xD

 

 

 


 

 

aku duduk di penjuru meja itu hanya termenung tanpa menghuraikan apa yang diajar oleh guru matematik...haish!! asyik-asyik math...lain kali ajarlah tajuk berangan pulak...adoi!

 

"hei..Hye Ji..kau ni buat kerja tak? semua orang dah buat 8 muka surat dah,tapi kau baru tulis hari ngan tarikh"panjang betul harim membebel tapi aku tidak menghiraukan bebelannya terus lagi berangan.

 

"baiklah...nama-nama yang cikgu panggil ini layak untuk pergi lawatan ke Namsan Tower"kata mrs. yunji a.k.a cikgu math kitaorang.haish!Namsan Tower je kut...lainlah kalau Paris ke? Australia ke? England ke? dapat pengalaman sikit...ni..setakat namsan tower.

 

1.So yul

2.jo ran

3.himchan

4.myungsoo

5.hyomin

6.harim

7.daehyun

8.jihyo

9.jessica

10.tiffany

11.naeun

12.yuri

13.heechul

14.yoona

15.leeteuk

16.jongdae

17.soyoen

18.jiyeon

19.jongup

20.hye ji

 

aku baru nak bersorak dalam hati,rupa-rupanya nama aku ada jugak.tapi,aku tak daftar pun.and,aku tak bayar lagi.hmmm..betul tu.

 

"yes...nasib baik ada satu lagi kosong,so..aku masukkan nama kau"kata harim tanpa rasa bersalah dan bersorak gembira.aku hanya terdiam memikirkan cara untuk tidak dapat menyertai lawatan ini...yes!!aku tahu!!aku tak payahlah datang waktu lawatan tu.woohoo!!aku ni boleh tahan genius jugak kan?

 

"semua orang tidak dibenarkan tidak hadir ke sekolah waktu lawatan dijalankan"

 

 

 

 

 

 

 

 

pulak.

 

 

 


 

hoho...first chapter already done...

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Growling_GirlShu
upvotelah....commentlah...subcribelah...viewskanlah

Comments

You must be logged in to comment
aphiuchus
#1
Chapter 6: Amboi ,, Jungkoko .. Gaduh-ii ada makne ,, ye :3 rupenye ,, dia suka kat Hye Ji xD
kaiyeol567
#2
Chapter 6: rajin gilerr lulu siap tolong bersihkan bilik lgi
onho8991 #3
Chapter 6: amboi~ kutuk ye lulu
93Hanafayana #4
Chapter 6: Hahah update soon
Ayla_Qistina
#5
Chapter 6: hahahahahaha.... Jungkoko??? wakaka.. waks.. update soon ye authornim.. jgn update lambat2, nnt penat kite tunggu.. >_<
aphiuchus
#6
Chapter 5: Omo !! Nice story ! (y)
Update soon ^o^
kaiyeol567
#7
Chapter 5: update soon
nurulizzahramanlee
#8
Chapter 5: keep update!!!!
nurulizzahramanlee
#9
Chapter 4: Hahaha XD .... Lawak gila noh......... Keep updating