Shes My Girl

Description

Watak Utama : Hyo Jin (korang) - Heroin
: Baekhyun - Hero

Watak Tambahan : Tao, Omma, Appa, Chen, Iu, Yoona, Dara, 
: Separuh dari kumpulan E.X.O

--------------------------------------------------------------------------------------

Hyo Jin ( korang ) - Berasal dari keluarga yang daif, seorang yang pendiam, suka simpan rahsia, tidak suka bercampur dengan orang lain, kadang-kadang panas baran, suka tempat yang tenang dan damai seperti tasik.. kawan baiknya Tao..

Baekhyun - Berasal dari keluarga yang kaya, berlagak, benci kepada Hyo Jin, perasan ramai pelajar perempuan suka padanya.. Kawan baiknya separuh dari kumpulan E.X.O.

Tao - Kawan rapat Hyo Jin, menaruh hati pada Hyo Jin, mengetahui segala rahsia yang dipendam Hyo Jin, berasal dari keluarga sederhana.

Omma n Appa - Omma n Appa kepada Chen dan Baekhyun. Keluarga Angkat Hyo Jin.

Chen - Hyung kepada Baekhyun, seorang yang ceria dan tidak seperti adiknya.

Iu, Dara, Yoona - Musuh kepada Hyo Jin..


 

Foreword

*SinopSis*

Korang berasal dari keluarga yang daif, omma dan appa korang dah meninggal sejak korang berumur 13 tahun kerana berlaku kemalangan jalan raya. Sejak dari kemalangan itu.. Korang terpaksa tinggal bersama Ajumma korang yang sudah mempunyai lima orang anak dan seorang ibu tunggal kerana suaminya juga turut bersama semasa kemalangan itu berlaku.. Suatu hari korang baru pulang dari sekolah tiba-tiba ada sebuah kereta besar di depan rumah korang yang seperti pondok buruk sedang tunggu masa untuk dirobohkan saja... Waktu itu Ajumma korang memujuk agar korang terima menjadi sebahagian ahli keluarga yang sedang berkunjung ke rumahnya.. Dan akhirnya korang terpaksa terima atas sebab tertentu... Waktu di rumah keluarga angkat korang terpaksa berdepan dengan anak bongsu keluarga itu yang bernama Baekhyun..

 

By : Lucyana Aszwanie

Comments

You must be logged in to comment
onho8991 #1
Chapter 10: wah wah wah~~