fall in love

love is you ~ ♡

daehyun dan eunji mula berkawan selepas beberapa hari..

selepas waktu persekolahan *

daehyun mengajak eunji and youngjae untuk pergi makan bersama di restoran pak ciknya... mereka berdua pun bersetuju dan terus berjalan ke kedai pak cik daehyun selepas waktu persekolahan.. sebeleum mereka ke kedai pak ciknya mereka juga membawa shinyeong sekali.. 

setelah sampai di sana..

daehyun memesan makanan untuk mereka manakala youngjae dan eunji mencari  tempat duduk. selepas mereka habis makan, mereka bertiga pun pulang ke rumah masing-masing. kebetullan rumah eunji dan daehyun tidak jauh jadi mereka berjalan bersama-sama pulang ke rumah. daehyun dan eunji pergi ke taman sebelum mereka pulang  untuk mengambil udara segar  di  sana.

 

mereka duduk di bahagian di mana tepat jam 10:00 malam air pancutan di taman itu akan menjadi sangat cantik , daehyun perlahan-lahan memegang tangan eunji. eunj tiba-tiba terkejut dan terus melihat ke arah mata daaehyun , hatinya berdebar-debar begitu juga dengan eunji. kemudian daehyun mengtakan sesuatu dan pada masa yang sama air pancutan itu mula bertukar menjadi berwarna-warni" saya sukakan awak eunji " 

eunj terdiam dan terus melihat ke arah daehyun , dan eunji juga berkata " saya sukakan awak juga daehyun.. " apabila daehyun mendengar kata-katanya daehyun terus memeluk eunji dengan erat sekali.. eunji sangat malu kerana daehyun memeluknya..

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet