Terlanggar:tidak sengaja dilanggar

I love you

                    Keesokkan harinya....

Semasa leo hendak keluar dari kereta untuk menuju ke bilik persalinan diaa terlanggar seseorang wanita.Wanita itu segera minta maaf dan berkata " wanita itu segera minta maaf tetapi saya kena cepat ni ".Leo hanya menggangguk sahaja.Wanita itu segera meninggalkan kawasan itu.Tiba-tiba leo ternampak henfon berwarna biru.Dia segera mencapai henfon itu.Dia membuka cermin mata hitamnya. Beliau membelek-belek henfon berkenaan.Leo berkata " ini mesti henfon wanita itu takpelah biarlah aku simpan dulu".

    Flash Back

     POV Yuna

 

                      Yuna segera berlari menuju ke arah keretanya dan masuk dalam kereta.Yuna cek dalam koceknya tiba tiba dia berkata " tiada tiada mana henfon aku ". Yuna pun teringat dia terlanggar seorang lelaki.Dia pun segera pegi ke tempat tadi.Yuna mencari tempat tadi dia berkata " aduh macam mana ni terpaksalah beli henfon baru".

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                          Selepas penat pergi ke music core.Vixx balik rumah.macam biasa ravi mengambil tempat biasanya.Hong Bin segera duduk di lagi satu sofa. N,Ken,Leopergi masuk dalam biliknya dan hyuk pulak lain kali ini.Hyuk pergi ke dapur untuk meminum segelas air.

 

                    Leo memasuki biliknya tujuan hendak tidur.Tiba - tiba dia teringat henfon wanita yand dia terlanggar tadi.Dia pun teringat akan perempuan wanita tadi.Beliau segera mencapai begnya.Leo menyelongkar begnya.Akhirnya dia terjumpa henfon itu.Segera dia membawa henfon itu ke atas katilnya.Leo berkata " agaknya wanita itu mesti sedang mencari henfonnya"leo bercakap sambil tersenyum tersengih.

                   Leo menyelongkar mesej di dalam henfon itu.Takut-takut boleh dia mendapat tahu lokasi rumahnya.Leo pun segera menyolongkar semua mesejnya.Leo mendapati tiada pun pasal lokasi rumahnya .

          

             To Be Continue...

 

Hi saya ni baru kali pertama membuat bahasa melayu selalu saya membuat bahasa english. Saya belum pakar lagi dalam bahasa melayu.Harap-harap kamu semua enjoy... :)

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
farzana012
#1
Chapter 5: maaf terlambat taip banyak keje anneyoung semua anda sihat
ayunni #2
Chapter 4: wow so cool leo oh my leo
ayunni #3
Chapter 3: hmmm boleh tahan lah juga.Betul ke first time buat bahasa melayu. :)
farzana012
#4
nanti saya post lagi bila saya ada masa .
nurhanisah #5
Chapter 2: wow bestnya faster faster chapter 3 :)