Suasana sunyi

I love you

      Leo bangun dari tidurnya.Dia terus ke tandas untuk mencuci muka.Selepas pergi ke tandas dia pergi ke dapur.Semasa leo pergi ke dapur dia ternampak hyuk sedang memegang ayam.Leo segera pergi ke meje makan terus memukul tangan hyuk.N yang terdengar pukulan tadi terus pergi ke meja makan dan berkata kepada hyuk " hyuk sebelum makan ye pun pergi ke tandas dulu basuh muka itu pun nak diajar ke".Hyuk memandang leo.Leo selamba membuat muka pokernya.

 

      Selepas itu hyuk pun pergi ke tandas dan ravi pun datang ke sini.N pun datang apabila ravi datang pulak.N berkata " ni nak apa pulak ni ".Ravi berkata " nak makanlah ".N berkata " la ni pun nak diajar juga ke pergi lah tandas dulu cuci muka bagi segar dulu".Ravi berkata "ye lah...".Leo di situ hanya mampu ketawa sahaja tengok mereka di situ.

      Selepas makan......

       N berkata " ok pukul 2 petang ni anda semua perlu bersiap ". Hyuk berkata " hendak pergi ke mana ". Hong Bin menyampuk "pergi Mcountdown lah" . Hyuk berkata " aku tanya N lah bukan tanya kau ".Mereka hanya mampu ketawa tengok gelagat hyuk kecuali leo macam biasa membuat muka pokernya.

     Selepas tamat mcountdown....

      Mereka balik ke rumah. Semasa di dalam rumah .Ravi segera baring ke arah sofanya.Hongbin duduk di sofa lagi satu.Leo,Ken dan N memasuki bilik tidurnya.Manakala hyuk pulak segera pergi ke tandas kerana tidak menahan membuang air kecil.Suana sunyi seketika sehinggalah hyuk keluar dari tandas.Hyuk berkata " sunyinya ".Ravi berkata " apa yang sunyinya ". Hyuk berkata " betullah aku nampak macam sunyi saja ".

     Hong Bin malas nak dengar pergaduhan.Dia segera pergi ke bilik n.Dia mengetuk selepas beberapa mint barulan n membuka pintu itu.N berkata " nak apa ". Hong Bin berkata " esok ada lagi ke pergi ke mana-mana ". N berkata " adalah kita kan menang mestilah ramai jemput kita ". Hong Bin berkata " pergi music bank lagi ke ". N berkata " tak lah pergi music core lah ". Hong Bin lalu pergi memasuki biliknya.

           

              To Be Continue....................

 

Maaf ye pendek. ni masih belum jumpa yuna lagi.enjoy yee . kalau ada salah.saya mohon minta maaf ye...

      

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
farzana012
#1
Chapter 5: maaf terlambat taip banyak keje anneyoung semua anda sihat
ayunni #2
Chapter 4: wow so cool leo oh my leo
ayunni #3
Chapter 3: hmmm boleh tahan lah juga.Betul ke first time buat bahasa melayu. :)
farzana012
#4
nanti saya post lagi bila saya ada masa .
nurhanisah #5
Chapter 2: wow bestnya faster faster chapter 3 :)