CHAPTER 2

Boys Over Flower(Versi EXO)

A/N:Ok Sorry! saya sibuk kebelakangan ni...OuO

Saya UPDATE 1 CHAPTER dulu ya^^

-------------------------------------------------------------

"Ehem.." kata perempuan yang penuh barang ngan jenama Gucci tu..'Amboi banyaknya..Siapalah yang belikan?' Kata Hanbi dalam hati.."Anneyeonghaseyo,saya Geum Han Bi.." sapa Hanbi.."Kami tak kesah siapa awak..Awak kene kesah pasal kami.."balas perempuan penuh Unicorn tu.."Saya Sunny,Puteri Unicorn,itu Miranda,puteri Gucci dan ini ketua kami Ginger,Puteri Cold-Face..Kami adalah Queenkas tercantik dan terpopular di sekolah ini..Di sini,semua dengar Cakap KAMI!"balas Sunny dengan sedikit Kasar..."Jadi?"tanya Hanbi.."Jadi,awak kena tahu peraturan kami..Ambilah kertas peraturan kami,baca dan hafal!FAHAM?!"balas Ginger lalu membaling kertas itu ke Hanbi dan Min Eul..Han Bi mengangkat kertas tu lalu membacakannya..

 The Pretty Popular Queenkas Rules:

Read,Understand and Remember;

-Jangan mendekati F4 sekali pun! 

-Jangan duduk di meja di kelas 3-A;

Meja depan 1,2,3 sekali kali pun!!

-Jangan melawan cakap kita orang Kalau korang nak selamat..

​-Jangan MENDEKATI F4 UNTUK SELAMA NYA!!

Selepas Hanbi selesai membaca,dia tanya Min Eul.."Min Eul,siapa F4?"soal Min Eul.."F4? oh..F4 adalah kingkas terkenal di sekolah..Antaranya adalah Joon Pyo,Chan Hoo,Yi Hun dan Hyun Bin..Mereka dikatakan tidak pernah keluar atau dating dengan sesiapa pun kecuali Yi Hun si Playboy tu..Menyampah tul!"balas Min Eul..Tiba-tiba seorang lelaki menyapa mereka "Hai,saya Kim Jong Dae atau Chen..Nice to meet you!"sapa Chen.."Hai Chen,Saya Geum Han Bi..Nice to meet you too!"sapa Hanbi balik.."Jumpa awak dalam kelas nanti!"kata Chen sebelum berlalu pergi.."OhMaiGod!Hensemnya!"Min Eul kata sambil "fangirling" tak tentu pasal.."Napa?"tanya Hanbi.."Muka dia sama cam muka EXO Chen..Nama pun sama..OHMAIGOD!Muka Han Bi unnie macam muka EXO Luhan..XD"balas Min Eul..Hanbi mencebik mendengar kata Min Eul.."Abis muka unnie cam EXO Baozi Xiumin..HAHA! XD"balas Hanbi..

Kemudian,mereka berdua ketawa riang hati...Apabila dalam perjalanan mahu ke kelas,mereka ternampak sekumpulan lelaki yang dikerumuni ramai perempuan..Antaranya adalah Ginger,Miranda dan Sunny sedang menghalang pelajar lain untuk mendekati mereka.."Itulah F4.."kata Min Eul..Hanbi memandang mereka..Tiba-tiba,Yi Hun memandang ke arah Hanbi..Mata mereka bertentangan..Pantas Hanbi menoleh ke arah lain..Berdegup hati Han Bi memandang muka Yi Hun..

Sorry Pendek..ExO_FanLuhan kasi ni je..XD

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Exo_XOXO123
Hello!!Nanti atau malam ni baru saya UPDATE citer ni..Lagipun abang saya tengah main game..Takut internet lambat..

Comments

You must be logged in to comment
Exo_XOXO123
#1
Anneyeonghaseyo! Authornim EXO_XOXO123 here! Cerita ni berdasarkan cerita "Boys Over Flower" tapi Kita edit edit lah atau you Can Say I tukarkan cerita dia^^
Sebab tu EXO_XOXO123 nak minta pendapat readers untuk tanya soalan di bawah;
/Tolong berikan CADANGAN NAMA untuk AFF ni!^^
Nama maksudnya nama cerita ni^^/

sekian;
EXO_XOXO123
MaknaeBAP_Zelo
#2
Chapter 3: WOWOW! HUNHAN SUDAH START!^^
MaknaeBAP_Zelo
#3
Finally UPDATE gak kak Kita ni! EXO_XOXO123 and ExO_FanLuhan123
Fighting!
Hundotlove
#4
Update update uodate hehehehe