CHAPTER 1

Boys Over Flower(Versi EXO)

/kring!!!!/ jam meja Han Bi berbunyi seperti mahu meletup..Han Bi atau nama sebenarnya Geum Han Bi adalah anak pengusaha kedai Dobi yang terkenal di dunia...Han Bi mempunyai adik angkat yang bernama Do Kyungsoo.."YAH,Han Bi noona bangun!! Tak nak pergi sekolah ke??"kejut Kyungsoo atau D.O.."Sekejaplah Kyungie!unnie nanti tahulah bangun!!"balas Han Bi sambil mata tertutup.."Noona!! Omma dan appa bagi amanah kat saya sebelum mereka bertolak gi London pagi tadi..Bangunlah! Kyungsoo nak gi sekolah juga..Nanti tak sempat Kyungsoo jumpa Eunji!"balas Kyungsoo sambil menari lagu Apink-No No No.."Yelah,memekiklah!"kata Han Bi lalu bangun..Sebelum Han Bi sempat menoleh ke arah Kyungsoo..Kyungsoo sudah belari keluar sambil menjerit"Makan sarapan dan gi sekolah!"..Setelah Han Bi memakai pakaian sekolahnya,dia melangkah ke bilikmakan..Selepas makan sarapan,Han Bi pun mengayuh basikal merah jambu nya ke sekolah..Tiba-tiba telefon Han Bi berbunyi:

Omma:Yeoboseyo?

Han. Bi:Omma,waeguri?

Omma:Han Bi,tolong jaga kan Kyungsoo semasa Omma dan Appa tak ada..Kyungsoo tu takleh  percaya..

Han Bi:Yelah!

Apabila Han Bi tiba di sekolah,dia bertanya kepada seorang murid perempuan.."Anneyeonghaseyo! Saya adalah pelajar baru..Boleh kah kamu tunjukkan di mana pejabat?"soal Han Bi..Budak tadi berpaling dan senyum.."Ya,mestilah!Mari ikut saya!!Nama saya Chu Min Eul..Awak??"tanya Min Eul yang mukanya chubby semacam.."Ohh!Nama saya Geum Han Bi..Awak boleh panggil saya Han Bi atau Deer.."balas Han Bi..Apabila mereka tiba di pejabat,Han Bi mengetuk pintu.."Masuk!"suara seorang lelaki berkata..Han Bi pun masuk.."Hai,nama saya Ryewook..Awak boleh panggil saya Pengetua Ryewook!"sapa Pengetua Ryewook.."Ini adalah PA saya,Song Qian/Victoria..Awak boleh panggil dia Assistant Victoria.."Sambung Pengetua lagi.."Baiklah! Boleh saya dapatkan jadual saya?"tanya Han Bi dengan sopan.."Victoria!"kata Ryewook(malas nak letak pengetua)..Victoria pun menghulurkan jadual kelas Han Bi sambil tersenyum.."Selamat Datang Ke Shinhwa High School!"kata Ryewook..Han Bi tersenyum lalu berlalu keluar..Tiba-tiba,Min Eul menyergahnya,,"YAH terkejut aku!"kata Han Bi dengan serius.."Sorrylah!Kau kelas apa?"tanya Min Eul.."3-A."balas Han Bi ringkas..Semasa dalam perjalanan ke kelas,dia dihentikan oleh 3 budak perempuan..Satu muka cold,satu penuh dengan aksesori jenama Gucci dan yang terakhir penuh dengan aksesori Unicorn..

 

(Authornim's Note)

Hey!Sebenarnya,I takleh buat semua ni seorang! I dah hantar request co-admin kepada ExO_FanLuhan..Harap dia terima..Authornim sebenarnya memang banyak masa luang! So Authornim harap boleh UPDATE setiap hari But Authornim ada abang dan kakak..Dia orang memang kuat guna internet..Salah satu,main game dan watch movie..So Authornim rasa terganggu sebab internet lambat!!Apapun,Hari u all like this CHAPTER!! SARANGHAEYO!!Sorry,CHAPTER pendek sebab Authornim tak ada idea lebih!

Ikhlas,EXO_XOXO123 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Exo_XOXO123
Hello!!Nanti atau malam ni baru saya UPDATE citer ni..Lagipun abang saya tengah main game..Takut internet lambat..

Comments

You must be logged in to comment
Exo_XOXO123
#1
Anneyeonghaseyo! Authornim EXO_XOXO123 here! Cerita ni berdasarkan cerita "Boys Over Flower" tapi Kita edit edit lah atau you Can Say I tukarkan cerita dia^^
Sebab tu EXO_XOXO123 nak minta pendapat readers untuk tanya soalan di bawah;
/Tolong berikan CADANGAN NAMA untuk AFF ni!^^
Nama maksudnya nama cerita ni^^/

sekian;
EXO_XOXO123
MaknaeBAP_Zelo
#2
Chapter 3: WOWOW! HUNHAN SUDAH START!^^
MaknaeBAP_Zelo
#3
Finally UPDATE gak kak Kita ni! EXO_XOXO123 and ExO_FanLuhan123
Fighting!
Hundotlove
#4
Update update uodate hehehehe