05

Cinta Jangan Pergi .........

 

 

  ................. 2 bulan kemudian .....................

Sudah 2 bulan Kiara tidak sedarkan diri, dia koma selepas mengetahui tentang perkahwinan Kyungsoo.. Doktor juga telah mengesahkan bahawa Kiara menghidap sesuatu penyakit yang perlu diberi rawatan segera, dan sekiranya rawatan tidak dapat dijalankan, berkemungkinan besar, Kiara akan meninggal dunia.

 

 

 

Sudah hampir seminggu, Kiara telah sedarkan diri daripada koma. Sejak mengetahui tentang penyakit yang dia hadapi, Kiara semakin putus harapan, dan dia berasa kepulangan dia ke Korea sebagai penderitaan yang terlalu perit.

 

Hampir 3 bulan Kiara terlantar di hospital, akhirnya baru doktor dapat mengesahkan penyakit yang dihadapi oleh Kiara. Dokotor juga memberitahu bahawa Kiara hanya mampu bertahan dalam masa yang singkat.

 

Hari demi hari, Kiara semakin sakit. sakitnya bertambah teruk. Ibu dan bapanya berasa risau akan keadaannya. Pelbagai cara telah mereka lakukan untuk menyembuhkan Kiara, malangnya,, semua percubaan mereka tidak berjaya dan hanya sia-sia. Dan akihirnya, mereka berdua hanya pasrah..

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
izhzhrh #1
Chapter 6: hey! I hope, you do not be a silent reader. I need your comments to improve the quality of my writing fanfics. Thank You <3
izhzhrh #2
Chapter 6: sorry if this story is not interesting as you think.
izhzhrh #3
Chapter 2: I will continue to write fanfics later.
Don't forget to subscribe me ^^ HEHEHHEEHHE!
btw, Happy Holidays ! <3
izhzhrh #4
Chapter 1: sorryyy!!~
chapter 2 ?
I will continue later. I'm sorry if this is not the best fanfics that you expect. This is my first fanfics. you can comment to improve my mistake in writing this story. ^^
izhzhrh #5
sorry! I had to write a description only because I can not use the laptop in a long time. I will continue my story, if I have time. I promise I will write this story in full.