9/8/2013 [After 1 month

I Wonder If You Hurt Like Me (Malay)

Ia sudah sebulan mereka bercinta dan jangka hayat Shin Hye juga semakin suntuk.Penyakitnya mula teruk.Lay dan Hyoyoung amat risau akan keadaan Shin Hye yang selalu batuk berdarah.Lay terserempak dengan Shin Hye di belakang sekolah yang sedang muntah."Shin Hye!"jerit Lay."Lay,longtime I didn't see you.Do you know about my disease.Now I only got a few days"ujar Shin Hye."What? Why it's so fast?"ujar Lay sambil memegang tangan Shin Hye.Woo Bin yang sedang mencari Shin Hye ternampak kejadian itu marah lalu pergi dari situ.Selepas mereka berbual,mereka berlalu dari situ dan Shin Hye menghantar mesej kepada Woo Bin

 

Oppa,I Miss You.Meet me here okay--Shin Hye

                       [Lotte World Park]            

 

Woo Bin-- Baik lah

 

Lotte World,

"Oppa best tak?"ujar Shin Hye dengan gembira"Shin Hye ,kita jumpa kat belakang tu okay?"kata Woo Bin.Shin Hye berjalan ke arah yang ditunjuk Woo Bin."Shin Hye,aku benci kau!Bila kau dengan Lay bukan main mesra bila dengan aku kau selalu kata busy lah bila jumpa aku kau tak senyum pun.Aku benci kau!Kita putus! Okay? Cis! Penipu"tengking Woo Bin dengan bengis."Apa?Tak pernah saya buat mcm tu.Saya memang busy.Jangan lah putus saya sayang awak tak pernah sekali pun kita bergaduh sampai mcm ni"ujar Shin Hye sambil menangis."Ingat menangis boleh dimaafkan lah.TAK! Okay!.aku pergi dulu"tengking lagi Woo Bin."Oppa I'm Sorry.I'm Sorry"ujar Shin Hye tetapi Woo Bin sudah berlalu pulang.Shin Hye juga berlalu pulang.

Ketika dalam perjalanan pulang,Shin Hye terserempak dengan  Lay."Shin Hye,awak okay ke?Asal menangis ni?"tanya Lay."Oppa,Woo Bin minta putus kenapa sekarang bukan ke sekarang patutnya saat terakhir yang gembira"ujar Shin Hye sambil menangis."Come jom kita balik"ujar Lay.Lay menghantar Shin Hye pulang.Selepas menghantar Shin Hye pulang,Lay terus menghantar message kepada Woo Bin.

Lay--- Asal kau buat Shin Hye sampai macam tu?

       Kau tahu tak habis muka dan kaki Shin Hye

 

Sebab hyung lah kitaorang putus.Hyung tahu----Woo Bin

              tak dia gembira bila Hyung ada kat sisi dia

Lay--- Nanti kau tahu jugak apa yang akan jadi

      nanti.

 

Woo Bin terus membaling telefon Samsung Galaxy Note 2 nya.

 

          

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
parkeunae #1
Chapter 6: wah,mule2 sweet,lme2 sedih
tp ape2 pn best SWEET. SAD