Chapter 2

We Are Family [ F . A . M . I . L . Y ]

Episod 2 : Mengemas Barang Di Bilik ( Untuk Pulang ke Malaysia)

 

Setelah habis menjamu selera, Bella dan abangnya bergegas ke bilik masing2 untuk mengemas barang dan keperluan.Bella merupakan satu-satunya anak perempuan.So, dia tidur di biliknya sendiri.Bilik nya kelihatan agak comel.


Manakala, abangnya, Sunggyu dan Woohyun tidur bilik yang sama.Sunggyu ini ada kelainan sedikit.Kerana, mereka agak matang dari yang lain.



Manakala, dibilik yang lain pula MyungSoo dan Dongwoo.Hijau dan Biru.Bilik mereka berduaini kadang2 je kemas. Kalau tak..banyak sampah or benda yang tidak berfaedah di atas lantai kelihatan..


Dan Hoya,SungYeol dan juga SungJong tidur di bilik yang sama.Mereka sejak kecil lagi sudah disuruh tidur bersama.Tau2 je la..sapa yg tidur di atas.. tidur di middle..tidur di bawah.. hehe..


Ini pula bilik kedua org ibubapa mereka.. Agak kemas.. Royal gituu...


Alahai..cerita pasal bilik la pulak..kekeke~
Mereka semua mengemas barang masing-masing..


 

Sunggyu mengemas barang nya sendiri. Tiba-tiba dia menemui gambar kekasih nya di Malaysia, Nadiah. Dia tersenyum dan tertawa sendiri. Woohyun berasa pelik akan Sunggyu. "Hyung ! Hyung! Kenape pulak die nieyy! Hyung !", woohyun menepis bahu Sunggyu. "Woohyun-ahh~ ouchh! sakit laaa...!", kata Sunggyu sambil memulai bahunya. "Apa yang Hyung tengok tu?!", tanya woohyun dengan curiously.. "Anniya.. Just a picture.." kata Sunggyu sambil mengelengkan kepalanya. "Ahhh~ jinjja~ cakap je laa..", celah woohyun.

Sunggyu pun menghulurkan gambar itu.

"Omo~~ Cute nyerr..siapa namanya, hyung? Mesti org Malaysia kan? Dekat mane nieyy?", tanya Woohyun. "Nadiah~ Ya... Dia Orang malaysia.. Oww.. tu, dekat Universiti ...hehe", kata Sunggyu. Matanya semakin kecil. "ahh~ jom kita sambung melipat.. nanti mummy marah pulak..", kata Sunggyu. Woohyun pun mengangguk.. "Hyung !", jerit Woohyun.dia mengambil telefonnya dan memberi kepada Sunggyu. dan.....  "sape nie??? Stephanie ehhh???," tanya Sunggyu. "Aikkk! Macamana hyung boleh tau ?", tanya Woohyun.. "Tau laa.. hehehekxxxx", ketawa Sunggyu.

 

** sampai di sini sahaja. so, bella harap, anda suka mbaca fanfics bella nieyy..annyeong~ ^^

 



 


 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet