Love Letter : Nam Woohyun is My Husband | Malay Version

Description

"Kau suka ke kalau kau kena jodohkan dengan mak bapak kau ? Kau suka ke masa depan kau terhapus macam tu je sebab kau kena berkahwin denag orang yang kau tak kenal ." Nam Woohyun 

"Tak kan lah mama dan papa sanggup buat aku macam ni . Ni dah macam jual anak sendiri . Aku tak kenal mamat tu . Tak kan lah dia jadi suami aku . Aku dah ada boyfriend lah . " Kim Minyoung 

"Saya tak akan lepas kan awak kat lelaki tu sampai lah nyawa saya tercabut dari jasad saya . Awak kan tahu yang saya amat mencintai awak . Saya harap awak tak lupa janji kita ." Lee Kiseop 

Foreword

 

KIM MINYOUNG / YOU / KAMU

- Secantik nama , secantik juga tuan nya . Selembut luarannya , selembut juga hatinya . Mungkin ramai kata dirinya gedik , tapi dia sedaya upaya untuk melakukan semuanya tanpa bantuan dari ibu bapanya dan juga kekasih hatinya , Lee Kiseop . Walaupun sudah 3 tahun dia bercinta dengan Lee Kiseop , namun semuanya rahsia dari ibu bapanya yang tidak mengizinkannya . Namun , dia tetap berdegil . 

- Baru berumur 18 tahun . Namun , dia mempunyai sifat matang . Dia juga berfikiran terbuka dan peramah . Walaupun ramai yang membencinya kerana bercinta dengan Lee Kiseop namun dia tetap berdri teguh .

 

 

NAM WOOHYUN

- Seorang anak jutawan Korea yang sombong dan bongkak . Dia juga seorang yang playboy dan suka mempermainkan perempuan . Baginya , perempuan itu baju yang boleh ditukar - tukar setiap masa . 

- Membenci Kim Minyoung pada awal pertemuan mereka . Baginya , Minyoung ialah salah satu perempaun yang selalu mendekatinya kerana duit .

- Dia mempunyai kisah silam yang gelap iaitu , gadis yang bakal dikahwininya telah lari mengikut lelaki lain . Hali itu telah menyebabkannya menjadi seorang playboy dan motonya , perempuan adalh permainan hidup .

- Berumur 19 tahun . 

 

 

LEE KISEOP 

- Teman lelaki Kim Minyoung . Sangat mencintai kamu . Dia telah mempunyai hasrat untuk berkahwin dengan kamu setelah dia tamat sekolah .

- Anak kepada CEO Sayrikat Yeonsung . Walaupun anak jutawan , tapi dia seorang yang sederhana .

- Seorang yang lembut dan baik hati . Dia melayan Minyoung dengan baik sekali walaupun hubngan mereka tidak disetujui .

- Berumur 19 tahun . Tua setahun dari Minyoung .

 

Comments

You must be logged in to comment
intanfarrahz95 #1
Chapter 3: boleh tak translate citer I Need You malay version

http://www.asianfanfics.com/story/view/386006

please buat malay version
mierahys
#2
Chapter 3: palli,,palli update next story ^^v
mierahys
#3
Chapter 3: palli,,palli update next story ^^v
dylafanatic
#4
Chapter 3: Terbaik!!!!!
dylafanatic
#5
Chapter 2: Update soon! Best cerita ni!