LOVE ME!

Description

 

 

Description

Min ialah seorang pelajar yang pendiam dan tidak mempunyai ramai kenalan. Dia sering dibuli oleh Na Eun dan konco konconya yang lain. Tiada apa yang menarik dengan Min. Sehinggalah pada suatu hari yang tidak indah, ada sesuatu yang berlaku menyebabkan hidup Min berubah. Dia semakin sengsara. Tetapi, dalam masam, pasti ada manisnya. Dapatkah Min menjalani hidupnya? Adakah Min akan semakin bahagia selepas pertemuan itu? Nantikan semuanya dalam LOVE ME! 

 

Foreword

 

 

Image

 

Jinyoung. Berusia 18 tahun, bermakna dia adalah senior di Genie Art High School. Menjadi pujaan ramai pelajar perempuan di sekolahnya kerana Jinyoung mempunyai wajah yang kacak dan kerana dia adalah anak kpd Pengetua di sekolah itu. Wajahnya sahaja yang kacak tetapi perwatakannya pula tidaklah sebaik wajahnya. Dia seorang yg sombong dan suka memalukan orang di sekelilingnya. Jinyoung hanya memandang pelajar perempuan disekolahnya itu dengan satu mata shj. Katanya mereka tidak padan & hodoh jika ingin dibandingkan dengannya. Huh teruk betul perangai! Digosipkan bercinta dengan seorang anak hartawan yang cantik seperti model iaitu Na Eun.

Image

Lee Min Young atau lebih dikenali sbg Min. Berusia 17 tahun dan amat gemar menari. Lebih suka menyendiri dan kadangkala berlatih menari apabila malam menjelma. Tidak suka bergaul dengan pelajar lain. Rakan sekelasnya menggelarnya “si pendek yang sombong” kerana dia yg suka menyendiri dan juga agak pendek. Oh bukan “agak”, memang pendek. Min tidak pernah terfikir untuk bermain cinta di sekolah kerana dia masuk ke sekolah ini untuk belajar tentang muzik dan tarian. 

Image

 

Na Eun, berusia 17 tahun juga. Duduk di kelas yang sama dgn Min. Gadis cantik persis model yg juga anak seorang hartawan. Menyukai Jinyoung dan menyebarkan gosip tentang kononnya Na Eun dan Jinyoung bercinta. Dia akan membuli pelajar yg mempunyai perasaan terhadap Jinyoung-nya. Tidak disukai oleh semua pelajar tetapi dia tidak peduli. Hidupnya adalah hanya untuk JINYOUNG! 

 

Comments

You must be logged in to comment
Ydvvfjkch #1
Chapter 16: Apink son naeun ????
minxdahye94
#2
Chapter 16: It's a bit weird to read a fanfic in Malay but it's ok... Awak x nak buat English Version ke?? Lau awk buat, confirm ramai subbie awk... You know right, this fanfics is all around the world and it's not only Malaysia read it?? It's ok kalau grammar awk kureng sikit but, you can translate it into a simple but still can be understand by people... Btw, I like this story... Oh, I'm a 94's liner and I'm also Malaysian... You're born in what year?? xoxoxo
4everhite #3
Is there english to this story?
Saranghaebap
#4
Can someone please translate this into English for me!
kieszstar
#5
Chapter 16: this story is very interesting~~but it is to short
feat2u
#6
what a sweet ending..
feat2u
#7
Chapter 13: is this suppose to be a triangle love story?...is cute when jinyoung is jelly..hahaha
feat2u
#8
Chapter 12: awwww...that's really cute...i love you more and more cause you make an update really fast
feat2u
#9
Chapter 11: oh my god,adik,what a nice story you have here..keep it up!...i'll be your fan
Saranghaebap
#10
What language is this?