PROLOGUE

My love Hanbin

5 Disember 2018

 

Jam menujukkan tepat pukul dua puluh tiga, seorang gadis yang berpakaian kot berwarna coklat muda dan tidak lupa juga gadis itu memakai high heels lebih dari empat inci. Tangan gadis itu mengeletar kakkinya cepat berlari. Jantungnya jangan cakap, terasa seperti dia merasakan maut yang akan menimpanya sebentar lagi. Keadaan pada ketika itu tersangatlah sejuk sehingga kan mulutnya mengeluarkan haba tanda gadis itu kedinginan. Dia berlari sehinggalah dia melihat seperti ada orang yang mengekorinya dari belakang. Memang betulah firasat gadis itu. Gadis itu mempercepatkan lagi langkahnya sambil tangannya menyeluk masuk handbag kepunyaan miliknya yang disangkut dibahunya itu. Dia masih meneruskan lagi langkahnya keadaan perumahan disitu amatlah gelap dan sunyi. Dia butu akhirnya dapat juga mengambil telefon bimbitnya.

''Ouch..'' malangnya gadis tiu terjatuh tersungkur akibat jalan yang licin dipenuhi oleh salji.

Telefon gadis itu tercampak ketepi lalu dia sedaya upaya mengampai telefon bimbit miliknya. Gadis itu menangis ketakutan dan tangisannya semakin kuat apabila gerangan yang mengekoring gadis itu berada di belakangnya. Didalam posisi tertirap dijalan raya itu gadis itu cuba mengapai telefon bimbitnya supaya dia dapat menelefon panggilan kecemasan itulah tindakan yang harus diambil untuk dia menyelamatkan dirunya. Dia berharap dirinya dapat diselamatkan.

Akhirnya dia mengapai telefon bimbitnya tetapi alangkah terkejutnya gadis itu kerana tiba-tiba ada kaki yang menyepak telefon bimbitnya yang sudah terpelanting kemana dia pun tidak tahu. Dia terkejut jantung gadis itu berdegup laju. Takut..ya takut itu sahaja yang dapat dirasakan perasaanya pada waktu itu. Seorang lelaki kedengaran ketawa secara tiba-tiba. Ya seperti orang gila itu sahaja yang boleh disimpulkan oleh gadis itu. Ketawa lelaki itu menambahkan kegusaran hati gadis yang tertiarap dijalan raya sambil menagis teresak-esak.

Lelaki itu tersenyum sinis puas dia melihat gadis itu terseksa tertiarap di jalan yang dipenuhi salji putih.Gerangan itu ketawa lagi, tetapi kini ketawanya bersama sepakkan di kepala gadis itu. Lelaki itu menyepak gadis itu tanpa rasa belas kasihan semakin kuat tangisan gadis itu semakin kuatlah lelaki itu menyepak kepala gadis itu. Gadis itu kemudian kelihatan lemah dan tak berdaya darahnya mula mengalir keluar dari kepala hingga ke mukanya.

Dia membuka matanya perlahan-lahan terlihat seorang lelaki yang bertopeng sedang mengeluarkan pisau lipat dari poket bajunya itu.

''Tolong..tolong..ja...ja...jangan..bu..bu..bunuh saya..tolong..sa...sa..saya merayu''.Rayu gadis itu sambil menangis.

Lelaki bertopeng itu tunduk dan menghadap gadis itu kemudian dagu perempuan itu dipegang lalu berkata

''Aigoo...kesiannya...tch..tch..maaflah...tapi...'' tanpa disedari oleh gadis itu lehernya dikelar oleh lelaki bertopeng itu. Darah mengalir mencurah-curah keluar menjatuhi bumi salji itu.

Lelaki itu membuka topengnya lalu berkata...

''Hrmmmmm..kesiannya nak buat macam mana kau dah lihat wajah aku..jadi terpakasalah aku.....habiskan kau..maaf semoga kau dan aku berjumpa di syurga''

 


5/12/2018 23:15 ( KIM JIYEON DIBUNUH)

 

 

 

 
 
 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet