Kerna syurga bukan Percuma 1

TARBIAH HIDUD




Assalamualaikum semua , hari ni saya nak buat review sedikit tentang buku ni . Alhamdullilah saya dah habis baca buku ni . Sangat buat jiwa saya ni tersentap sangat- sangat . Setiap kali perkataan "Syurga percuma " yang dia tulis dalam tu , saya tersentak , sedih  . Layakkah aku masuk ke syurga Allah ? . Setiap kali baca,  pelbagai persoolan datang dalam fikiran . Watak yang ditujukkan semasa hijrah sangat kuat . Banyak sungguh ujian watak diberi nama "Khai" . Namun , Khai tetap kuat dengan pelbagai ujian dia hadapi  . Saya terharu sungguh dengan watak abang Khai , sentiasa mengingatkan Khai tentang Islam , nasihat  , tentang syurga ni bukan percuma dan sebagainya . Sangat seronok bila baca buku ni , sampai rasa macam tak nak lepaskan . Saya suka sangat ilmu dan pengajaran yang penulis beri . 

Yang masih belum beli , belilah . Saya masih belum baca yang kedua , inshallah kalau berpeluang saya  beli yang kedua . cerita ni sangat - sangat best dan saya berterima kasih dekat penulis ini sebab hasilkan buku ni :) 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Min_Arisu
20 streak #1
Satu idea yang menarik, Semoga niat baik dan perkongsian awak nanti diterima oleh pembaca lain dengan minda dan pemikiran yang terbuka. :)