Bab 4 : Tuisyen

Hello, My Handsome Teacher
Please Subscribe to read the full chapter

Keesokan harinya,

“Lisa, jom balik. ”Jisoo dan Rose mengajak Lisa pulang. Lisa menggelengkan kepalanya. “Aku ade hal. Korang balik la dulu, ”ujar Lisa ringkas. Jisoo dan Rose tidak bertanya lagi dan mula bergerak pulang.

“Dekat mana kelas 3A ni? Puas dah aku pusing ni. Aras mana?”Lisa mengomel sendirian setelah puas mencari kelas yang ditetapkan untuk kelas tuisyennya. “Ah, Lisa. ”Lisa terdengar seseorang menyebut namanya. “Oh, Bobby!” ujar Lisa sejurus melihat Bobby. “Kelas dekat sini lah, ”balas Bobby sambil menuding jari ke arah kelas di bahagian hujung blok C. “Oh, okey.”balas Lisa ringkas sambil mengikuti langkah Bobby ke kelas tersebut.

“Selamat petang semua!” sapa guru muda tersebut. “Selamat petang, cikgu, ”balas pelajar-pelajar di situ. “What!!! Mamat ni lagi? Adoi, kenapa lah kena belajar dengan dia lagi. Dah dekat 3 subjek belajar dengan dia. Ni tuisyen pun dia ajar jugak ke? Dalam jadual tulis Cikgu Johnny, kenapa mamat cermin mata bulat ni pulak yang datang mengajar?”Lisa menjerit di dalam hati. “Saya yakin kamu semua tertanya-tanya kenapa saya yang berada di sini bukan Cikgu Johnny kan? Okey, Cikgu Johnny tak ada. Dia ada urusan di luar daerah selama beberapa bulan. Jadi, untuk subjek tuisyen kamu bagi English dan Fizik akan diganti oleh saya. ”ujar Taeyong menjelaskan keadaan sebenar. Pelajar-pelajar di situ hanya menganggukkan angukkan kepala mereka. “Ceh, macam tahu-tahu je apa aku pikir, ”Lisa mengomel di dalam hati.

“Ok

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Daisy6960
Thank you for all my subscribers and readers :)

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet