CH 6

She's Crazy But She's Mine
Please Subscribe to read the full chapter

Jam menunjukkan pukul 11.30 malam, Lisa senyap-senyap keluar dari rumahnya untuk mencari hiburan di Kota Seoul yang masih asing baginya.Lisa sudah pun berdiri dihadapan sebuah kelab malam, pada mulanya dia teragak-agak untuk masuk namun perasaan ingin mencuba sesuatu yang lebih extreme mendorong kakinya melangkah ke dalam.

 

" berhenti "

 

Lisa ditahan oleh dua orang bonzer dari masuk ke dalam.

 

" ah waeyoo " rungut Lisa.

 

" gadis dibawah umur tidak dibenarkan masuk "

 

" orang dah cukup umur lah "

 

" sila tunjukkan id "

 

" ughh ! araseo.. here "

 

Lisa mengeluarkan dompetnya dan mengambil beberapa keping not lalu dimasukkan ke dalam poket baju bonzer yang berkepala botak.Lisa mengenyitkan mata dan memberikan senyuman kepada kedua-dua bonzer.

 

" baiklah kamu boleh masuk "

 

 

Lisa POV 

 

Dasar makan suap ! Keadaan dalam kelab malam itu bingit dengan dentuman muzik yang kuat.Macam-macam ragam manusia dapat dilihat dalam kelab malam tu, ada yang tengah rancak menari, ada yang sekadar minum ditemani wanita yang berpakaian seksi dan ada juga yang tengah mabuk sambil meracau.Aku menuju ke kaunter bar dan duduk dikerusi bulat,kemudian memanggil bartender yang sibuk membancuh minuman.

 

" ye cik nak pesan minuman ? " tanya bartender .

 

" er.. err y-yea "

 

" nak minum apa ? " 

 

" c-coke a-ada ? "

 

" baiklah tunggu sebentar "

 

Fuh nasib baik ada coke aku ingatkan cuma ada minuman keras.My mom tak benarkan minum minuman keras sebab aku tak cukup umur lagi, lagipun minuman keras tak baik untuk kesihatan.. apa kurangnya coke dengan kandungan gula yang banyak,silap hari aku jalan pakai lutut sebab kena kencing manis.. eh apa aku merepek ni ? Okay balik pada cerita asal, aku tengah minum kemudian datang dua lelaki berbadan tegap datang approach aku.

 

" hye sorang je ? " tanya salah seorang lelaki badan tegap tuh.Aku malas nak layan so aku buat tak tahu, kepala aku angguk-angguk layan muzik kat dalam kelab tuh.Tetiba salah seorang dari lelaki tu pegang tangan aku, aku tepis dan bagi death glare kat lelaki berdua tuh.

 

" jangan kacau boleh tak ! " 

 

" aik pegang sikit takkan marah kot " kata lelaki kedua, lelaki yang pertama datang dekat dengan aku kemudian dia cuba nak cium pipi aku.

 

pppaakk !!! tamparan aku hadiahkan pada lelaki tu sebab gatal sangat nak cium aku.Aku dah start nak blah tapi tangan aku dipegang oleh lelaki yang satu lagi.Aku ambil minuman kat kaunter bar dan aku siram kat muka lelaki yang pegang tangan aku.

 

 

" kurang ajar !! bawak dia keluar "

 

Aku diheret dan dibawa ke belakang kelab malam, keadaan disekeliling gelap dan sunyi hanya lampu jalan yang menerangi.Aku dah mula panik dan terbayang apa yang akan berlaku pada aku masa tu.Aku cuba melawan tetapi tenaga lelaki berdua tu tersangatlah kuat.

 

" TOLONGGG !!!! KYAAAAAAAAAAA !!! uhukk uhukk "

 

Aku menjerit sekuat hati sampai terbatuk-batuk berharap ada orang yang mendengar jeritan aku.Masa tu aku berdoa dalam hati yang spiderman tu benar-benar wujud dan datang selamatkan aku dan kami pun jatuh cinta, eh ?? sama macam mana dia datang selamatkan MJ dari penjahat yang cuba gangu dia.

 

" jeritlah sekuat hati kau tak ada siapa yang akan dengar, tempat ni sunyi pada waktu malam hahahaha "

 

" korang nak apa dari aku hah, kalau nak duit aku boleh kasi.. aku anak orang kaya "

 

HAHAHAHAHA serentak lelaki berdua tu ketawakan aku, entah dimana part yang lucu.

 

" kami tak nak duit, kami nak taste kau " kata salah seorang dari mereka.

 

" TAK NAKKKKKKKK !!! "

 

Aku menjerit lebih kuat dari tadi, seorang dari lelaki tu  menekup mulut aku dengan tangannya manakala seorang lagi berdiri dihadapan aku sambil tangannya mula melucutkan tali pinggang yang dipakainya.

 

" kenyang kita malam ni, pucuk muda hahaha " kata lelaki yang berdiri dihadapan aku, aku just tutup mata dan masa masa tu aku dapat rasakan cecair hangat mengalir dari mata aku..  " i'm done tonight " 

 

BBBUUKK !! PRRAKKK !!!

 

" aaaarrgghhhhhhhhh !!! "

 

Aku terdengar bunyi hentakan kuat sekaligus aku dibebaskan dari lelaki yang menekup mulut aku, apabila aku membuka mata lelaki yang tadinya berdiri dihadapan aku kini terbaring di atas tanah sambil mengerang kesakitan.Aku segera melihat ke arah susuk lelaki yang telah menyelamatkan aku dari menjadi mangsa lelaki keparat.

 

" Kim Taehyung ?? "

 

 

Taehyung POV

 

Aku baru saja selesai deliver ' barang ' kat kelab malam dan bercadang untuk pulang ke rumah memandangkan esok aku kena pergi sekolah.Aku keluar masuk kelab tu guna jalan belakang takut kantoi dengan polis.

 

" TOLONGGG !!!! KYAAAAAAAAAAA !!! " aku dengar suara perempuan menjerit, pada mulanya aku malas nak ambil tahu tapi suara perempuan tu macam pernah dengar.Aku mula mengintai disebalik tong sampah, aku nampak dengan jelas dua orang lelaki tengah cuba untuk mencabul kehormatan seorang gadis.Aku tak nampak rupa gadis tu disebabkan wajahnya tertutup oleh susuk tubuh lelaki yang berdiri dihadapannya.Sekali lagi gadis tu menjerit tetapi kali ni lebih kuat, pada masa tu baru aku sedar gadis tu adalah Lisa.

 

Membuak-buak perasaan marah aku pada masa tu, aku tak fikir panjang lalu mencapai sebatang kayu dari tong sampah untuk dijadikan senjata.

 

" BBBUKKK !! PRRAKKK !! " aku pukul kepala lelaki sampai patah senjata kayu aku, keras juga kepala dia ni.

 

" Kim Taehyung ?? "

 

Lisa terkejut melihat aku mungkin dia berharap agar JungKook yang datang menyelamatkannya.Aku terus tarik tangan Lisa, Lisa kini berada dibelakang aku.Lelaki yang satu lagi datang ke arah kami sambil mengeluarkan pisau dari poket seluarnya.Lelaki tu mengalakan pisau ke arah kami.

 

" kamu berdua akan mati malam ni " kata lelaki tu, lelak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
CookiesBee
Lama x update, ada org igt sy lg tak...

Comments

You must be logged in to comment
Tasha03 #1
Chapter 31: Finally!!?
Tasha03 #2
Chapter 29: Please update
yoon_taetae
#3
Chapter 29: Take your time...tapi crita ni mmg makin best
Kat2601 #4
hope someone can translate to English seems interesting ^^ :)))
pink-power #5
Chapter 27: update lg..and lg.memang best..kesian lisa ada kwn camtu
yoon_taetae
#6
Chapter 26: Crita ni makin lame mkin best..saya akn support authornim sampai crita ni complete
pink-power #7
Daebak sambungan dia
pink-power #8
Tolong cpt2 update....saya dh ketagih fanfic awk hehehe
Xia_Bing
#9
Chapter 25: Confess time mabuk ???? arhhhh sweettttttnya
yoon_taetae
#10
Chapter 25: Ahahaha..comel betul bila sungkyung eomma menyerang sekolh