Indestructible Starlight

Please Subscribe to read further chapters

Description

 Seorang penyanyi dan pelakon mula menjadi topik hangat setelah gambar temu janji mereka tersebar. Namun, mereka endahkannya dan meneruskan hubungan mereka seperti biasa sehingga mereka dipaksa untuk berpisah akibat kecemburuan peminat serta seseorang yang ingin menjatuhkan reputasi pelakon itu.

Foreword

The Characters

Image result for jang hyunseung

HyunSeung Jang

Berumur 27 tahun dan seorang penyanyi. Dia sangat baik apabila dia berada di samping keluarganya. Dia sayang akan keluarganya. Dia cuma ada ibu dan adiknya GeuRim. Perangainya berubah setelah kematian bapanya. Dia seorang yang pendiam dan kadang-kadang, dia ada 'fuck you attitude' . Dia mungkin nampak dingin tetapi, hati dia lembut bila dengan MinHa.

Image result for park minha

MinHa Park

Berumur 25 tahun. Kerjayanya sebagai model dan pelakon. Dia seorang yang manis - juga anak yang manja dengan ibu bapanya. Hanya perangai dia seorang sahaja yang boleh mencairkan kedinginan HyunSeung.

Image result for girls generation tiffany

MiYoung Hwang

Sukses sebagai penyanyi pada umur 27 tahun. MiYoung merupakan anak angkat kepada ibu bapa MinHa yang sudah diberi nama oleh keluarga asal. Dia dan MinHa sama cantik sama padan cuma MiYoung agak cemburu dengan MinHa yang masih berkekalan dengan HyunSeung kerana dia kerap putus hubungan. Wal hal, MiYoung lebih ramai peminat kerana senyumannya yang paling manis walaupun dia baru menjadi penyanyi pada tahun 2016.

 

 

Cerita akan ku sambung lepas habis SPM eh. 23/11 aku merdeka. Pastu baru aku buat citer. So pandai2lah korang nak subscribe ke tak. Hahaha.

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet