Black Metal VS Kpoper 블랙 메탈 vs 케이팝

Description

Kim Namjoon atau lebih  dikenali sebagai Namjoon atau Rapmonster ini sepertinya dilahirkan memang untuk mengilai lagu-lagu heavy metal , rock yang dimainkan dengan  tempo sangat laju.Baginya,suara penyanyi yang menjerit memikik itu merupakan suatu keindahan,kemerduan dan menenangkan sehingga dia menbawa tidur lagu tersebut.

Segala apa yang dikemukan  Namjoon itu seratus peratus ditentang dan dibangkang oleh gadis cilik bernama Jeon Miju.Pada pendapat Miju,lagu yang dinyanyikan dan ditarikan oleh oppa-oppa nya di kaca telivesyen itu lah kehidupannya.Dia cukup  fanatik terhadap kumpulan-kumpulan kpop tersebut.

 

Namjoon pula kpopers haters dan sudah semesti dia dan Miju bertekak setiap kali berjumpa dan pelajar-pelajar di sekolah itu pula terpaksa mengumpul tahi telinga  mendengar segala bunyi yang membingitkan telinga memandangkan mereka berada disekolah yang sama.

Seperti drama-drama atau movie yang selalu disiarkan..bak segala kisah yang dikarang..tiada yang mustahil untuk dua orang makluk ini meyimpan perasaaan antara satu sama lain.Bayangkan sekiranya jodoh,apa yang akan terjadi kepada pasangan tersebut??

 

Foreword

pencinta muzik heavy metal

24 jam dengan earphone dan speaker bluetoothnya

terer bab main gitar solo

pengila muzik kpop

tiap-tiap hari berdiri depan bangunan idola kesayangannya 

kuat spazzing

terer menari

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet