to love, is to receive

Please log in to read further chapters

Description

percintaan itu satu perjudian, tak semua berhak mengecapi kebahagiaan. bagi aku, bercinta itu permainan perasaan. sama ada kau yang mainkan perasaan orang, atau orang yang mainkan perasaan kau. itu aku, itu pendapat aku. sebab selalunya, apa yang aku pernah lalui dan lihat dengan mata sendiri, bercinta itu bukan apa yang kau baca. bercinta itu dari aspek yang berbeza.

 

aku dibesarkan di malaysia, dan dipengaruhi budaya melayu. hidup yang aku lalui sangat sukar dan berbeza selepas aku berhijrah pulang ke tanah air, tempat aku dilahirkan. aku song hyeri, ini cerita aku. cerita cinta aku.

Foreword

hi!

ini cerita malay pertama aku, which aku determine gila gila untuk siapkan kasi complete because cerita lain even chapter first pun aku tak tulis lagi, sebabnya idea yang dulu aku dah lupa. lol.

 

so basically lead cerita aku memang nak tulis pasal mino tapi aku tak dapat feel watak dia, so aku gantikan dengan jinhwan. dan sebab kenapa aku tulis cerita ni, aku nak tengok aku ni ada bakat ke tak nak create cerita tu dan tulis dalam bm. bagi aku, tatabahasa tak peting janji cerita sedap dibaca. urban style gitu.

dan aku mintak maaf kalau bahasa aku kasar bab bab author's note ni. tapi korang boleh panggil aku dengan nama taku, and we can like sembang using names :) im a nice person, i dont bite. hehe.

 

enjoy!

 

p/s: im working on the cover photo, because still nak feel jalan cerita macam mana, so anticipate ok uols! thanks!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet