~ Prologue

The Second Chance
Please Subscribe to read the full chapter

Suasana di bilik persalinan itu riuh rendah dengan suara suara pemain bola sepak terkenal iaitu EXO.

"Aku boleh rasa yang match kali ini kita boleh kalahkan budak bangtan tu heh" kapten mereka, Suho mula berkata dengan angkuh kerana mereka kini sudah leading 2-0 di hadapan Bangtan Boys pada separuh masa yang pertama.

"Of course lah kita boleh menang. Takat budak macam bangtan tu eleh sikit je kena kitai hahahaha" ketawa Baekhyun di sambut oleh rakan-rakannya. Seluruh ahli mereka mula ketawa besar-besaran di dalam bilik itu.

"Kai, aku harap untuk second game kalini kau boleh jaringkan 2 eh tak 3 gol tau. Kitorang harapkan kau. Yang lain pun jangan lupa untuk bekerjasama di antara satu sama lain. Jangan selfish nak bola sendiri. Faham??" Suho mula memberikan arahan kepada pasukannya.

"Nae hyung!!!" Sekali lagi bilik itu bergema dengan suara pemain bola sepak tersebut. Mereka memulakan langkah untuk keluar daripada bilik itu. Untuk menyambung kembali second game yang bakal berlangsung sebentar sahaja lagi.

                          ⚽️⚽️⚽

Punat butang alat kawalan jauh itu ditekan oleh Hyejin dan serta merta perlawanan bola sepak tertera di kaca televisyen itu. Perlawanan bola sepak di antara kelab EXO dengan kelab BTS telah berla

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
taenovella
#2
Chapter 2: Tak tau nape tapi addicted sgt dgn cerita2 author-nim. *baru tau ni author nim sama utk unplanned love hehe*
Seasony
#3
Chapter 1: Looking forword for this story. Fighting!