HOROSKOP LOVE

Description

Berikut adalah sinopsis...
Kris adalah artis terkenal. Setiap hari,dia akan baca horoskop dia. Satu hari, dia berada di airport untuk pulang ke China selepas shooting di Korea. Dia baca horoskop dia hari itu yg mengatakan 'Hari ni anda akan bertemu dengan pasangan hidup anda. Dia akan memakai baju yang sama dengan anda. Jika anda berjumpa dengannya,dialah org yg bakal mengubah hidup anda. Jadi,jangan pernah lepaskannya! Pukul 2.00 petang!' Nak dijadikan cerita,kris pun pakailah baju yg paling mahal dan limited edition yg susah nak didapati.
Yoon Ji Hoon(korang) seorang yg sangat baik,lemah lembut dan sangat cantik serta anak orang kaya. Korang anak yatim piatu. Satu hari,korang dikhianati oleh namjachingu korang. Korang sedih dan ingin membawa diri ke China. Tanpa korang sedari,korang pakai baju yg sebijik dgn Kris. Sebenarnya,tanpa korang dan Kris sedari,korang duduk sebelah2 dalam kapal terbang! Apa agaknya akan berlaku? Please support fanfic saya yang kedua ini,kamsahamnida!

Foreword

ANNYEONGHASEYO,YEOROBUN! I'M BACK WITH A NEW FANFIC,HOROSKOP LOVE. WANT TO KNOW MORE? YOU GUYS GONNA READ THIS IF YOU ARE KRIS'S FAN....

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet