Aura

Description

 



Kenapa semua orang suka pukul aku,

Kenapa mereka semua ketawa bila aku tiba,

Kenapa pandangan mereka begitu tajam ketika memandang aku,

Kenapa mereka berkumpul bila aku berdekatan ?

 

aah....

 

Sebab parut dekat mata ni ke,

Sebab aku budak baru ke,

Sebab pemakaian aku yang serba hitam ke,

atau

Sebab aku tiada aura seperti mereka ?



 

'Hanya kerana aku diam tak bermakna aku takut'  

Byeol Areum yang bermaksud Beautiful Star tidak bermakna hidupnya bersinar seperti bintang di langit malam. Kehidupannya yang bahagia tanpa cacat-cela dari apa yang dia ingat sampailah sesuatu yang aneh dan menggerikan berlaku sehingga kedua ibu bapanya mengurung dan merantai kaki dan lehernya seperti seekor haiwan buas. Semua berlaku sekelip mata tanpa dia sendiri sempat menangkap apa yang telah berlaku. Nasibnya sekali lagi berubah bila mama dan papanya menjual diri dia kepada seorang lelaki yang tidak dikenali tetapi dia sendiri berasa selesa bila bersama dengan lelaki tersebut.

 

Bangtan Seonyeondan (BTS)

>Jungkook,Rap Monster,Jimin,J-Hope,Jin,Suga,V<

Ketua pelajar H-2 di sekolah dan merupakan pemusnah hidup Byeol Areum.Mereka bertujuh terkenal sebagai pemegang kuasa terakhir yang tiada lagi di muka bumi.Masa silam mereka yang hampir sama membuatkan ikatan mereka lebih kuat dari sahabat.Mereka menganggap masing-masing sebagai adik beradik dan keluarga.Masing-masing mempunyai kuasa dimana jika manusia yang tamak meiliknya , dunia akan hancur .Pada awalnya ingin menghalau Areum kerana dia seorang manusa tetapi bagaimanakah reaksi mereka bila merekalah penyebabnya kuasa Areum bangkit dan diaktifkan.

 

 

Best Absolute Perfect (B.A.P)

>Yongguk,Himchan,Daehyun<

>Youngjae,Jongup,Zelo<

Pihak paling berkuasa dan tertinggi di S.F.E.H. Pengasas sekolah tersebut tetapi tidak bergerak aktif  supaya tiada siapa tahu bahawa merekalah generasi pertama H-2. Mereka berenam mempunyai ikatan yang kuat tengan Areum terutama sekali Zelo dan Yongguk. Masalah yang biasanya ditimbulakan oleh pelajar akan diselesaikan dengan hanya menyebut nama Yongguk. Kuasa mereka antara yang terunik dan susah untuk ditiru.

 

Aura

Hanya H-2 sahaja yang mempunyai aura dan hanya H-2 yang kuat sahaja yang boleh melihat aura yang mengelilingi seseorang itu.Buat masa sekarang hanya Yongguk dari B.A.P sahaja mampu mengesan dan merasa aura seseorang walaupun dalam skala yang jauh.

 

 

 

 

Foreword

hai semua army atau bukan army *saya tak kisah siapa sahaja yang baca cerita ni*

Saya perasaan yang dalam malay tag tak banyak cerita tentang fantasy atau magic

jadi sebagai seorang yang masih anak-anak dalam laman web ni

Saya nak create satu cerita yang panjang mungkin tak lebih 30 chapter *haha banyak ke?*

Saya harap sangat cerita ni dapat tarik perhatian awak semua

Sila tinggalkan komen anda semua klau boleh

Selamat membaca semua :D

Comments

You must be logged in to comment
accubusdie #1
Nampak menarik..update plzzz