Dear, email.

Description

Choi Minho, seorang lelaki digilai ramai dengan IQ setinggi superior. Dia menyambung pelajarannya di Konkuk University yang terletak jauh dari rumah keluarganya. Semasa di University, dia selalu berutus email dengan childhood friendnya, Sunhwa. Dan dia telahpun jatuh hati pada Sunhwa. Minho membuat keputusan untuk berkahwin dengan Sunhwa. Semasa cuti semester, dia balik ke rumah keluarganya untuk berjumpa dengan Sunhwa. Tetapi Sunhwa yang dia jumpa tak sama dengan ciri-ciri gadis yang selalu dia berutus email selama dia di University dulu. Setelah diperhatikan ciri-ciri itu ada pada sepupu Sunhwa, iaitu Sulli. Dapatkah Choi Minho mencari kebenaran? 

Foreword

Hai annyeong! Newbies here. Ni fanfic ke dua saya. Dan kali ni saya buat one shot terus. FF pertama saya (MYLOVELYMANAGER)  tak siap lagi pun sebenarnya. Tapi idea dah datang takkan saya nak biar idea tu berhabuk nnt tade sape nak bersihkan, saya ni dahla pemalas mcm patrick dalam cite spangebob tu. (Okay serius tak lawak) Maaf lah saya tak lawak mcm author yang lain T.T Okay tanak bebel bebanyok, nnt korang tanak kawan saye. huhu. lets read guys ! 

Note : Please do not repost, do not print, do not save, and please please please do not TAKE IDEA. please have respect for my imagination. Thankyou.

 

 

 x  Terima kasih AUTUMN FROST untuk poster yang cantik ni :D   x

 

 

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 1: Hishhh..geram betul dengan sunhwa tu..nsib minho dapat tahu kebenaran walaupun agak lewat..nice story
MissByunJimin
#2
Chapter 1: Wuuu..sweet nyerrr...
Sunhwa tu jhtlaa..sepupu sendiri buat mcm maid dia..kalau aq,dah lama Sunhwa tu mkn penyepk..
Syahiran_Hazira #3
Chapter 1: awwwwwwwwww comelnya <333