Rahsia Hana dan Jungkook 2

Description

Sehingga kini, Jungkook masih sedih dan patah hati. Dia tidak seceria seperti dulu, sewaktu Hana masih ada. Sehinggalah suatu hari, seorang gadis muncul.

Akan tetapi, adakah gadis tersebut mampu mengubah semula Jungkook seperti dulu?


“Aduh!” Dua orang menjerit dalam kesakitan.

“Minta maaf awak! Saya nak pergi kelas ni.. Terlanggar awak pula..” Kata seorang gadis yang lebih kurang sebaya dengan jungkook. Gadis tersebut senyum dekat Jungkook dan mengutip barangnya yang terjatuh kesan daripada perlanggaran mereka.

Jungkook terkedu. “Ahh.. Tak apalah.. Awak baru eh dekat sini?” Tanya Jungkook.

“Oh, ya.. Saya ada dekat sini sejak awal lagi. Kita tak pernah perasan mungkin? Apa pun, saya Hani!” Gadis tersebut, yang merupakan Hani, senyum.

Jungkook mengeluh perlahan sebelum senyum sedikit. “Saya Jungkook. Gembira bertemu awak.. Hana.. Eh, maaf! Maksud saya Hani.”


Watak-watak:

Utama

Jungkook

Hani

Sampingan

(akan di'edit')

Foreword

Cerita ini dikarya khas untuk:

Semua orang yang nak baca kisah hidup Jungkook selepas- Ok, abaikan ni.

Nota: Akhirnya! Sambungan berdasarkan hidup Jungkook pula! :D Sambungan ini untuk sesiapa yang nak Jungkook jumpa sesiapa ke apa xD Kalau nak biar penamat dia sedih(RHDJ) dan tak nak ada penamat lain, silakan! Terpulang kepada pembaca semua ya :3 Dan, minta maaf tentang 'description' di atas. Saya betul-betul tak tahu apa nak letak :'D Tentang tajuk.. ABAIKAN SAJA xD

 

Rahsia Hana dan Jungkook
sila baca cerita pertama sebelum membaca ini ^^
(kepada yang belum baca)

Comments

You must be logged in to comment
MysteryM
#1
Omo, is that my name I see with my bias? Wahhh, update soon author nim, I want to read my love story with my baby kekekekeke :p
Nabila_Pss
#2
Waitingggggggg...update soonn!!!!
ultraviolettt
#3
Update soon dear, im waitinggggggggg. Hehe^^'
Miss_Baek
#4
Update soon authornim!!!