The Fake Princess

Miss Blue Earmuffs and Miss Beanie Stories Ideas
Please Subscribe to read the full chapter

Kehadiran seorang gadis yang berlatar belakang tidak berapa bagus membuatkan dia membenci gadis itu. Jeon Wonwoo tidak pernah sesekali mempercayai yang gadis itu ialah anak tunggal keluarga Im dan dalam masa yang sama anak kepada keluarga yang terkaya di Asia. Bukannya dia mahu merampas wang atau harta kepunyaan keluarga Im. Tidak sama sekali dia terniat di dalam hatinya. Pada kali pertama memandangnya dia memang benci akan gadis itu. Ya, sebenarnya dia tidak mempunyai hak untuk masuk campur di dalam hal ini kerana dia hanyalah sepupu kepada gadis itu. Bukannya abang atau adik gadis itu. Walaupun gadis itu berkelakuan baik dan sopan tetapi dia tetap membencinya. Dia nekad, dia akan mencari bukti yang gadis itu bukan anak tunggal keluarga Im.

Lain pula dengan adiknya, Jeon Jungkook. Pada pertama kalinya dia melihat gadis itu, jantungnya tidak berhenti berdegup dengan laju. Apabila si gadis tersenyum pasti dia akan turut tersenyum. Dia selalu melindungi si gadis, dia selalu memujuk si gadis, dia sentiasa berada di sisi gadis itu. Jika gadis itu dimarahi oleh abangnya, pasti dia akan datang menyelamat.

Apa kata si gadis pula ? 

Sesungguhnya, dia takut untuk menghadapi Jeon Wonwoo. Dia tahu yang dia bukan anak kandung kepada keluarga Im. Tapi apa kehendak dayanya ? Dia tidak boleh menolak tawaran arahan daripada keluarga Im dan dalam masa yang sama dia perlu mengunci mulutnya tetang pendiriannya yang sebenar. Dia juga tertanya, dalam banyak-banyak orang

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
youngminbfminwoo
#1
Chapter 7: Nak sumbang idea boleh tak?
aquariusxpisces
#2
Chapter 2: Wuwuwu~ samalah mcm saya~ idea bnyk tapi bnyk yg tak siap hahahah
youngminbfminwoo
#3
Kalau saya nak sumbang idea saya boleh tak?
shirashuu
#4
terima kasih sebab sudi share bende ni kat wall saya.
saya memang kekeringan idea nk buat cerita jungkook bts x oc malay...
can u give me some idea, how can i do the romance ff genre?? pm me please...
syamimiyana
#5
korang review cita english tk ?