Chapter 4

The True Love
Please Subscribe to read the full chapter

Sebulan Kemudian

Sudan sebulan Jungkook pergi buat selama-lamanya, selepas kematian Jungkook, Jin menjadi seorang yang pendiam dan suka menyendiri. Jin juga sering menagis sambil melihat rantai "J" yang pernah dia buat untuk Jungkook. Jin suka duduk bersendirian di taman berhampiran rumahnya sejak pemergian Jungkook.

"Jin hyung" panggil satu suara daripada belakang Jin

Jin yang mendengar suara tersebut terus menoleh "Jungkook..." panggil Jin sambil menoleh. Jin kecewa apabila yang memanggilnya rupa-rupanya Xiumin.

"Kenapa Jin hyung duduk sini sorang²" tanya Xiumin, Xiumin turut bersedih melihat keadaan Jin,dia sudah menggangap Jin hyung seperti hyungnya sendiri, dia juga turut terasa dengan pemergian Jungkook. Jungkook merupakan sahabatnya sejak kecil dan dia juga turut menyangi Jungkook.

"Saja.... Hyung nak tenangkan fikiran" balas Jin

"Hyung.... Jin hyung tak boleh macam ni, dah sebulan Jungkook pergi hyung kena teruskan hidup hyung, kalau Jungkook tahu hyung sedih macam ni tentu dia pun sedih, walaupun Jungkook dah tak ada tapi hati Jungkook kan sentiasa ada pada hyung" beritahu Xiumin

"Hyung tahu..... Hyung cuma nak tenangkan fikiran je lah" balas Jin memberi alasan

"Jin hyung.... Sebenarnya Xiumin nak bagi sesuatu" Xiumin menghulurkan sampul surat yang diamanahkan oleh Jungkook kepadanya untuk diserahkan kepada Jin hyung.

"Sampul surat apa ni Xiumin?" tanya Jin

"Sampul surat ni Jungkook yang bagi dekat Xiumin sebelum pembedahan, dia suruh Xiumin bagi dekat Jin hyung kalau..... kalau sesuatu terjadi dekat dia" beritahu Xiumin dengan sedihnya, dia teringgat perbualan terakhir dia bersama Jungkook sebulan yang lalu.

Jin memandang surat itu dengan pandangan yang sayu.

"Xiumin balik dulu lah Jin hyung, hyung jangan duduk sini lama-lama sangat tau" pesan Xiumin sebelum meminta diri.

"Iyalah" balas Jin ringkas, setelah Xiumin pergi Jin membuka sampul surat tersebut, ada sepucuk surat didalam nya dan sekeping gambar, Jin mengeluarkan surat yang ada di dalam sampul surat terlebih dahulu dan membacanya.

 

Annyeonghaseyo hyung.... Sewaktu hyung baca surat ni mungkin masa tu Jungkook dah pergi u

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
illymaisara #1
Chapter 3: knapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jungkook mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nangisla
EXO12WOLVES00 #2
Chapter 4: DAEBAKK!!! Sya mnangis bca crita ni..