HEART(LOVE OR BEST FRIEND)

Please Subscribe to read further chapters

Description

Kisah antara dua wanita yang jatuh cinta pada lelaki yang sama. Antara eunji atau hana siapakah yang akan bersama luhan???? siapa pula yang akan mengorbankan cintanya demi kebahagiaan Luhan??? Adakah eunji akan memutuskan hubungan persahabatannya dengan Luhan yang sudah terjalin dari kecil lagi demi cintanya kepada Luhan??? Siapakah yang akan bertakhta di hati Luhan???? Eunji atau hana??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foreword

Luhan dan Eunji telah berkawan rapat dari kecil lagi. Walaupun Eunji seorang gadis yang agal lasak namun hanya Eunji yang memahami perasaan Luhan. Luhan seorang kaki komik dan Eunji seorang pemain bola keranjang. Mereka juga berjaya melanjutkan pelajaran ke universiti yang sama. Walaupun Eunji gadis lasak namun ia tidak menghalangnya untuk menaruh perasaan kepada Luhan. Namun ini semua berubah apabila munculnya Hana iaitu Seorang gadis yang cantik jelita, lemah-lembut dan feminin yang turut menaruh perasaan pada Luhan. Hana seorang penulis komik. Tatkala Hana menunggu saat kematian kerana mengidap kanser hati dan mengharap kebahagiaan walaupun ia sementara. Hana hanya menceritakan kisah sepi dalam hidupnya melalui komik yang menceritakan seorang pari-pari kecil kesepian menunggu saat kematiannya. Luhan mulai jatuh cinta pada Hana sejak pertama kali mereka berjumpa dan berharap dia dapat hidup bahagia bersama orang yang dicintainya..adakah Luhan dapat hidup bersama Hana???? Adakah Hana dapat bertahan untuk hidup lebih lama walaupun jangka hayatnya kurang daripada 7 bulan???? adakah Eunji yang dapat bersama Luhan jika Hana mati????

Comments

You must be logged in to comment
NurRahSyaXD #1
Chapter 5: Cerita ni best.. cuma satu je.. kalau dialog, awak boleh x Tlg letakkan "" sbb nanti senang org nak baca. Sorry kalau komen saya ni sakitkan hati awak.
ainfiqa #2
Chapter 5: Sorry kalu dk best. First ff sy.