Saya minta maaf!

Saya ni ada banyak masalah..yang berkaitan dengan menulis.

  1. Disebabkan menulis saya jadi stress. Keluar jerawat di setiap penjuru muka XD
  2. Pembelajaran saya terganggu
  3. Komputer dan keyboard rosak disebabkan saya asyik menulis dengan terlalu lama
  4. Saya gila
  5. Semuanya salah saya.

 

Saya suka menulis, tak kisah apa je yang berlaku pada saya. Tetapi asalkan komputer dia dapat menjalankan tugas dia sebagai sebuah komputer. Komputer gagal! Disebabkan keyboard rosak saya tak boleh menulis. Otak saya sentiasa berfikir dan berimaginasi yang pelbagai. Otak saya jarang blank bila menulis. Gara-gara komputer saya tak boleh menulis sehingga sekarang.

 

Saya nak siapakan semua cerita saya dalam tahun ni. Tahun depan hidup saya akan jadi macam Askar. Sebab tahun depan PT3 XD mana ada masa nak menulis lagi. Mak saya pun dah warning macam-macam. Nak tak nak terpaksalah ikut kehendak ibunda yang tercinta. 

 

Saya minta maaf kalau yang harus dihabiskan belum dihabiskan. Saya tak ada mood nak menulis dengan keadaan keyboard yang teruk. Saya tak akan menjamin penghayatan saya akan sampai pada readers. Saya redha orang nak maki saya, sebab memang salah saya. Memang kalau kita nak buat, kita kena buat apa saja. Tapi kali ni saya betul-betul redha. Saya tak ada hak nak marah.

 

Saya doakan author dekat asianfanfic ni akan lebih berjaya. Saya pun tak akan berhenti menulis.

Comments

You must be logged in to comment
Hanna27 #1
Author jobs is writing a story that can make readers enjoy the story they make!
jadi, awak tak boleh berhenti menulis sebab......awak seorang penulis.
jangan berhenti menulis. semuanya akan ok!
dan....jangan risau. saya yakin awak pasti dapat mengatasi masalah! jadi awak kena sentiasa positif dan jauhkan diri daripada stress.
stay positif, ok!^^ hwaiting, RunMissRun!