Diary #02

Hu ha hu ha!

 

Harini hari yang sangat memenatkan. Mohon tabah meeudon ahhhhhhhh [rebah di dalam reban ayam]. Semuanya biasa je cuma saya yang penat. Masa perhimpunan saya ambil kesempatan tidur. Saya sandar dahi saya dekat orang depan tanpa kesahkan dia. Suka hatilah, siapa suruh duduk depan aku! Jadi saya pun tidurlah dengan tenangnya. Nasib semua cikgu duduk dekat depan dan para pengawas tak kisah langsung. Arigato! Arigato!

 

Ohhhohoho baru saya sedar, dah setahun lebih saya bertapak dekat AFF. Yoohoooo! Sebenarnya acc meeudon ni baru, yang lama punya saya masih simpan dan awak semua tak perlu tahu xD.

 

Saya bukan nak cerita pasal tu!!!! Saya nak cerita pasal ni!!!

 

Awak semua mesti tahu cerita Paradise Ranch kan? Dilakonkan oleh Shim Changmin dan Lee Yeon Hee. Masa saya tahun lima saya memang ketagih cerita tu macammmmmm arghhhhhhhhhhhhhhhuuaaaahuaa. Saya ship dorang duaaaa!!! both are cuteeeeeeeeee. Ohhh mestilah bias saya masa tu Changmin, walaupun dia bastard dalam cerita tu tapi saya masih sukaaaaaaa kekkekekeke sebab lelaki berperangai macam tu memang test saya xD. Dia jadi bias saya sampai lah saya terlupa pasal cerita tu. Huhuhu jahat ke macam tu? 

 

Tapi sejak dua menjak ni teringat balik cerita tu huehuehue rinduuu rinduuuu. Lepas tu saya tertarik balik dengan Changmin wakakakkakakaka makin hensem woooooooo i like! Kuku kakiku bergetar-getar XD

 

Sekarang saya banyak baca fanfic yang ada watak Changmin.

 

That's all for today. XD byee

 

P/s: Zir kata topik saya berubah2. Kekekekkeke kannnnnnn mungkin saya cepat bosan cakap topik yang sama  xD

 

Comments

You must be logged in to comment
aquariusxpisces
#1
Perangai awk sebijik mcm saya...bila perhimpunan, and kita ngantuk, org depan jadi mangsa XD