Dan ceritanya pada Wattpad saja!

Hallo anda-anda semua~~ 

Wow! Bila fikir balik dah lamanya Addin tak tulis atau sambung cerita Addin kat AFF ni. Almaklumlah, bila jadi student degree tahun terakhir ni macam2 bendalah nak kena settle kan dulu b4 buat benda lain. So, sekarang ni Addin dah merdeka and cuma tunggu hari konvo je. Oh! Ya. Disebabkan puasa dah nak abis ni.. cepat-cepatlah kira berapa hari korang tinggal puasa sebab nanti bila dah lama2 nanti takut lupa. Pastu kalau rajin sambunglah puasa enam. Dapat markah lebih sikit nak masuk syurga kan? 

BTW, Addin tulis blog ni bukan nak bagi ceramah ya awak-awak sekalian. Macam tertulis ditajuk, Addin dah mula buat satu cerita baru dan hanya ada di Wattpad. Kenapa just ada kat Wattpad? Sebab Addin nak bagi kelainan sikit utk FF yang ada kat AFF ni. Kalau korang yang rajin stalk cerita Addin kat AFF ni, mesti korang perasan yang mostly cerita Addin ni more pada Fantasy. Jadi, untuk Wattpad, Addin cuba menulis dalam genre yang berlainan dan of course tak de fantasy. (P/s: tapi kalau nampak The little Potato Kim Sae Ron tu ada kat Wattpad, tu Addin just nak test market. Almaklumlah, tak pandai nak guna lagi) 

Jadi, pada yang ada Wattpad tu, sila follow saya~ dan jangan lupa kenalkan diri ya! Addin akan follow korang balik. Dan jangan terkejut kalau tetiba Addin stalk korang punya cerita. Hehehehe... So, pada yang nak baca cerita Wattpad Addin yang bertajuk "IF ONLY" yang berwatakkan Luhan and someone silalah click poster kat bawah ni. Dan pada yang ada acc Wattpad tu jangan lupa bagi komen korang ya kerana sesungguhnya komen dan vote korang membakar semangat Addin nak teruskan berkarya. 

Sekian. Peace and Swag!

 

 

Comments

You must be logged in to comment
Hollowgirl98
#1
Silalah baca ff shaia jugeks dekat Wattpad x3 Acc: adekgobiet :D