Chapter 5

Back to its place
Please Subscribe to read the full chapter


3 bulan berlalu....

Hari ni,mereka kembali ke cofee shop itu..Yongguk seperti biasa menemani Himchan ke mana saja dia ingin pergi..Tempat itu memberi ketenangan pada Himchan dan Yongguk sanggup berbuat apa sahaja yang boleh membuat Himchan gembira.


 

 

Suasana dalam cofee shop itu agak lengang,mungkin kerana malam yang semakin lewat.Yongguk melihat jam dinding.10 malam.Dan mereka berdua sudah duduk dicafe itu sejak sejam lalu.Dia mengerling pada Himchan yang duduk dihadapannya.Himchan sedang termenung merenung luar cafe tanpa berbicara apa pun.Sekali sekala dia akan meninjau pemandangan di dalam cafe,berulang kali tanpa jemu.


 

 

Yongguk hanya diam memerhatikannya.Kemudian dia mengalihkan pandangan ke kaunter barista.Malam ini Jongup tidak berseorangan.Berdiri disampingnya seorang remaja lelaki bertubuh tinggi lampai dengan wajah baby face..Remaja itu sedang merenung Himchan.Yongguk perasan semenjak mereka memasuki cafe itu,pandangan pekerja  baru itu hanya jatuh pada Himchan.Namun,dia tidak tahu mengapa.


 

 

 

Akhirnya,Yongguk bangun lalu menuju ke kaunter barista.Moon Jongup mempamerkan senyuman angelnya pada Yongguk.Yongguk membalas senyuman Jongup lalu memesan segelas Mango smoothie dan juga cheesecake.Dalam pada itu,dia memerhati pekerja baru itu yang tetap tidak berganjak dari tempatnya berdiri dan dia masih terpaku memandang Himchan.Yongguk merasa hairan,namun  dia mengunci mulutnya dari bertanya.Yongguk mula bergerak ketempat duduknya,namun dia disapa seseorang.Langkah Yongguk terhenti.


 

 

''Hyung....!..'' Yongguk menoleh.Ternyata pekerja baru itu yang

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hjkyung #1
Chapter 10: Awwww. Sedihnyaaa. Tq so muchh
SongHaBin #2
Start baca dari awal smpai chapter terbaru.. Tak sedar airmata meleleh,siap ada hingus pulak tuh.. ALAMAK KANTOI!! Junhong bjaya buat sya nangis meraung,huaaaa
SongHaBin #3
BangHim sho shweet~
mpreggoland
#4
Chapter 2: wah diorg dh mula berkenalan...eh, Himchan jatuh cinta pandangan pertama ke? hehe
takper, Gukkie pn suka dia gak...
bias sy dlm BTS, Kookie and Jin...dlm BAP plak, Himchan je...
mpreggoland
#5
Chapter 1: banghim ke? kalau gitu sy akn stay kat citer ni smpai penghujungnya ^^