My Boyfriend And His Rival

Please Subscribe to read further chapters

Description

Ada saja kerenah Woohyun dan Myungsoo dalam setiap pertemuan. Tatkala perkahwinan Myungsoo dan Naeun menjelang, Myungsoo semakin hilang sabar dengan keakraban Naeun dan Woohyun. Sehinggalah cemburu Myungsoo itu diketahui Naeun.

M Y   B O Y F R I E N D and  H I S   R I V A L

Sebuah perjalanan kisah percintaan Naeun dan Myungsoo yang terjalin dari sekolah lagi. Hubungan mereka kini digugat dengan kehadiran seseorang lelaki yang bernama Nam Woohyun, CEO baru di Syarikat Naeun bekerja. Ada saja kerenah Woohyun dan Myungsoo dalam setiap pertemuan. Tatkala perkahwinan Myungsoo dan Naeun menjelang, Myungsoo semakin hilang sabar dengan keakraban Naeun dan Woohyun. Sehinggalah cemburu Myungsoo itu diketahui Naeun.

Benarkah Woohyun mahu memisahkan Myungsoo dan Naeun? Selama mana Myungsoo boleh menyembunyikan identiti sebenarnya dari Naeun? Apalagi dugaan Myungsoo dan Naeun dalam mempertahankan hubungan mereka?

M E   A N D   T H E M !

 

K I M   M Y  U N G S O O ;

Eh, tunang saya, kenalah protect dari lelaki gatal tu!

S O N   N A E U N ;

Sekejap, awak cemburu ke, Myungsoo?

N A M  W O O H YU N ;

Ceh, aku kenal Naeun dulu dari kau lah!

F R O M   A U T H O R !

Assalamualaikum dah Hai semua! My Boyfriend and His Rival (MBAHR) adalah sequel dari fanfics I'm Imperfect yang sudah sekian lama complete. Tapi sehingga sekarang, I'm Imperfect masih menerima subscriber dan saya sangat-sangat terharu T.T  Sesiapa yang tidak pernah baca I'm Imperfect, tidak mengapa. MBAHR tidak banyak berkait dengan I'm Imperfect pun. Sebenarnya MBAHR sudah lama dipublish, boleh tengok tarikh publish diatas. Namun disebabkan perkara tertentu saya terpaksa hide. Tapi sekarang, MBAHR akan diedit dah kembali bersiaran haha! 

Segala subscribe, komen dan upvoted amatlah dialukan dan saya hargai!

Terima kasih diatas kasih sayang yang tidak putus dari anda ❤️

 

 

Seasony
Siapa rindu Myungeun Couple?! My Boyfriend and His Rival membawa semula kisah mereka!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet