Fated to be lover

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

 

Kisah mengenai bomi yang membawa diri ke negara luar sebab ingin melupakn seunghyun , ex- boyfriend yang bakal berkahwin dengan unnienya sendiri , bora. Dalam otw dia pulang semula  ke korea, dia terjumpa pulak chahun, orang asing mana entah yang asyik muncul didepannya. Tak tahu secara segaja atau kebetulan… tapi pada first perjumpaan mereka berjumpa bergaduh  tapi lama-lama…

 

 

 

 

 

Hai saya happy_girl96. Ni fanfic baru saya dengan watak utamanya masih kekal bomi dan chahun from n.flying.Entahlah bagi korang couple nie sesuai tak ke? Rare couplekan.Tapi ada saya kisah, yang penting hati saya suka selain chahun ..saya pun minat jaehyun , maknae n.flying. Suka sangat dengan cara dia ketawa dan perangai gila-gila … setiap tengok dia mesti nak tergelak..hahaha. Kalau korang tak keberatan… tinggallah komen selepas membaca… jangan sombong-sombong. Lagi cool kalau korang boleh tolong upvote…(tunduk hormat)terima kasih.

 

 

Foreword

 

 

Apink – bomi

 

N.flying – chahun

Girl’day – minah

 

Cnblue – jungshin

 

Sistar – bora

 

Ft island – seunghyun

Comments

You must be logged in to comment
93Hanafayana #1
Chapter 1: Daebak!!! ^^
k-hope
#2
Chapter 1: Hahaah...daebak ahh..
BabySprinkle98
#3
Chapter 1: Ksian Bomi bru blik ke Korea blm smpai rmh lg org dh sktkn ht die....die yg nmpk dlu taxi tu p org lain plk yg sbuk nk naik *tmpar mke* bru tau hehe ;V....akhrny couple jg mrka brdue....jdlh ChaMi couple hihi^^....DaEbAk !!!
yukishizu #4
Chapter 1: Citer ni best..tpi xder sequel ke????
aquariusxpisces
#5
Chapter 1: Wow!! So daebak~ awk boleh buat lgi panjang...but who's care? XD
ChimChimKpopers
#6
Chapter 1: Waw..Great story...But jalan cerita dia bnyk tergantung sikit tapi xpe plot dia best...Keep it up ^^
yoonlovebomi #7
authournim please write english ver!!