Part 5 -bonus-

My Chingu, My Love?
Please Subscribe to read the full chapter

Youngji masih mengelilingi hospital itu berseorangan. Memandangkan dia mencari Jackson tidak jumpa, jadi dia melawat hospital ini berseorangan. Beberapa minit kemudian, Youngji berehat di kawasan taman di tempat atas bangunan hospital itu. 

"Ah! Letihnya! Tak tahu pula hospital ini besar. Cari si Jackson ni, tak jumpa. Aku tak tahu lagi bilik kerja aku ni. Kena cari Jackson lah maksudnya," bebel Youngji yang duduk di di atas bangku sambil melihat di sekelilingnya. 

Tiba-tiba telinga Youngji terdengar bunyi orang bersuka ria. Hati Youngji seperti menyuruh untuk melihat siapa orang yang sedang ketawa. Youngji berjalan dengan perlahan-lahan supaya tiada orang sedar kewujudannya di situ.

Mata Youngji menangkap dua orang manusia yang sedang bersuka ria. 

"Itu Jackson kan? Siapa perempuan tu? Macam girlfriend dia je. Duduk punya rapat," cakap Youngji dengan nada bisikan. Tiba-tiba sahaja hatinya menjadi sedih selepas melihat adengan mereka berdua. No! Youngji! Itu bukan Jackson kau! Betul tu! Lebih baik aku keluar dari sini cepat sebelum mereka berdua nampak aku, ujarnya dan terus bangun dari situ.

Belum sampai di pintu keluar, telefon Youngji berdering. Terkejut dibuatnya. Aduh, dah lah aku buat sound kuat sangat! Siapa telefon aku ni! Omma!, bisiknya dan terus mengangkat telefon itu. Youngji ingin keluar dari situ tetapi ada sesuatu yang memegang tangannya.

Youngji berpaling. Youngji menelan air liurnya. Hatinya berdegup kencang apabila dia melihat tangan Jackson yang memegang tangannya. Youngji terus mematikan panggilan telefon ommanya.

"Awak buat apa dekat sini?," tanya Jackson.

Youngji sempat melihat perempuan yang berada di belakang Jackson. Cantik juga!, puji Youngji.

"Sajalah. Kenapa? Ni kan tempat untuk semua orang," jawab Youngji dengan biasa. Jackson mengangguk.

"Well, kenalkan ini kawan saya. Namanya Irene. Dia doktor sakit puan dekat sini," cakap Jackson yang menunjukkann jarinya kepada Irene. 

"Heo Youngji. Saya doktor baru  bidang pembedahan dekat sini. Selamat berkenalan," ucap Youngji dengan mesra. Kawan sangat! Tak akanlan jumpa kawan dekat sini, bisiknya.

"Saya Bae Irene. Oh, awaklah yang dari Universiti Harvard. Macam tak sesuai je awak jadi pekerja bawah Jackson. Awak pelajar yang bagus," cakap Irene. Youngji tersenyum sedikit.

"Hish! Kenapa pula macam tu! Baguslah dia jadi pekerja bawah saya. Walaupun dia pelajar dari universiti terkenal tapi, dia tak ada pengalaman untuk bedah. Dia cuma pengalaman bedah patung sahaja. Hahaha," cakap Jackson yang tergelak terbahak-bahak. Youngji berasa sangat marah tetapi ditahan sahaja.

"What ever! By the way, umur awak berapa?," tanya Irene.

"Umur saya 23 tahun" Kedua-dua mereka menunjukkan reaksi muka terkejut.

"Kenapa buat muka macam tu? Saya dah tua ke?," tanya Youngji.

"Tak! Kita semua sebayalah!," jerit Jackson. Youngji menjongket keningnya.

"Okeylah bye. Saya dapat mesej" Irene terus mencium pipi Jackson dengan tiba-tiba dan pergi dari situ dengan pantas. Jackson dan Youngji sangat terkejut. Jackson memegang pipinya dan tersenyum. 

Youngji yang berasa berdebar-debar, dia cepat-cepat ingin berlalu dari situ tetapi ditahan oleh Jackson.

"Nak pergi mana? Saya nak tunjukan bilik kerja awak," cakap Jackson dengan tegas. Terkejut Youngji dibuatnya dengan perubahan Jackson dengan tiba-tiba.

 

Youngji melihat di sekelilingnya. Dia tersenyum sedikit.

"Suka tak dengan bilik kerja ni?," tanya Jackson. Youngji mengangguk dan terus duduk di atas kerusi yang disediakan dengan meja.

"Sebelah tu, bilik saya," cakap Jackson yang me

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ierashahira
Part 1 (bonus)! Silalah baca!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 27: Jackson a.k.a choi jimin sudah jatuh hati pada heo youngji kah??haha..update soon..
BaechuJyuu #2
Chapter 27: sikit lagi tu. hehehe
starlightkim_
#3
Chapter 26: Huhu..update soon..best sangat
Nabila_Pss
#4
Chapter 26: Deabak authornim!!!!!! sape yang panggil kai tu????? update soon author !!!!!♥♥♥
BaechuJyuu #5
Chapter 26: x sabar nak tahu apa yg Jackson akan buat.. hehehe
Nabila_Pss
#6
Chapter 24: Huhuhu...kenapa cerita banyak sangat halagan???kesian youngji tetapi cerita ni best la update soon!!!♥♥♥
youngminbfminwoo
#7
Chapter 23: Alaa, kalau jackson gagalkn rancangan seulgi, nanti Kai mcam mana? Kesian Kai... tapikan bestt, hohoho update soon
starlightkim_
#8
Chapter 23: Moga-mogalah Jimin dpt gagalkan rancangan jahat seulgi..tapi..makin tipislah kai nk dptkan youngji kallau macam tu..update soon
nabellaamin #9
Chapter 23: Makin best.. Cerita pun mudah faham... Keep it up author
nabellaamin #10
Chapter 22: Daebak... Baru faham knape seulgi berdendam dengan youngji... Hrp chapter seterusnya jackson tahu kebenarannya...