Fall in love with my handsome kidnapper

Please Subscribe to read further chapters

Description

Bagaimana perasaan anda jikalau anda diculik oleh penculik yang kemungkinannya berbahaya ? mungkin perasaan takut , tidak sedap hati dan marah akan menguasai anda tapi bagaimana jikalau anda jatuh cinta dengan penculik itu?

 

Jatuh cinta dengan penculik yang telah menculik kita? pelik dan gila,bukan?

 

 

 

Seorang lelaki memerhati keadaan sekeliling untuk pastikan tiada sesiapa yang berada disitu,perlahan-lahan lelaki itu mengikut gadis muda itu dari belakang dan mengambil batang kayu sederhana besar dan keras yang dijumpainya ditepi jalan.Lalu, lelaki itu menghayun batang kayu yang dipegangnya ke udara "maaf" kata-kata terakhir lelaki itu sebelum memukul kepala gadis muda itu, gadis itu pengsan , tidak sedarkan diri.Dia pastikan kepala gadis muda itu tidak berdarah dan kemudiannya, membawa gadis muda itu ke lorong.

 

 

Jung Hyemi P.O.V

Aku membuka mataku perlahan-lahan , pandangan aku sedikit kabur dan kepala aku sakit seperti hendak tercabut.Seolah-olah aku dipukul oleh benda yang keras.Kemudian, aku tersedar yang aku berada diatas katil. Ini seperti bukan katil dirumah aku , katil ini sedikit kasar dan keras tak macam katil aku yang lembut.Aku memerhati keadaan sekeliling untuk pastikan aku berada di rumah yang betul, rumah aku.Tapi tak guna! ini bukan rumah aku. Rumah ni nampak seperti kandang lembu.

 

Aku bangun dengan pantas dan menuju ke arah pintu tapi dihalang oleh rantai yang diikat ketat di pergelangan tanganku , rantai itu bersambung dengan kaki katil itu.Aku tidak berdaya untuk membuka rantai itu kerana ia terlalu ketat.Aku mulai sedar yang aku kena culik.Panik menyerang diriku.

 

"Tolong! ada sesiapa di luar sana? Tolong saya!" Aku menjerit dalam ketakutan sambil menendang pintu bilik itu dan aku mula hendak menangis . Aku takut , terlalu takut .Takut diapa-apakan.

 

Tetiba, pintu bilik itu terbuka

 

"Woi! kau tau tak pukul berapa sekarang? pukul 3 pagi ! kau dah menyalak" dan itu mesti lelaki yang telah menculik aku.Penculik aku.Tapi dia agak hensem.Eh Jap, asal macam pernah nampak.

Foreword

Jung Hyemi

 

- Mangsa penculik

 

Kim Taehyung

 

- penculik

 

 

*watak lain mungkin akan muncul*

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 3: waaaa..sweetnye dioranngg..update lgi tau
hyemipark
#2
Chapter 3: Penculik tu penculik tu ohmy asal baik sngt haha lol
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
son_haera #3
Chapter 3: woahhhh sweet gile d.orang....tak sangka ada jugak penculik mcm tu hahaah serious d.orang sweet gile and perangai taehyung tu...haha melting dohh....btw update soon ^^
Miss_Baek
#4
Chapter 2: Woo~~Sweetnyer!!! Hahaha...cam pasangan kekasih plak...papepon authornim fighting!!
UpDaTe SoOn ~~~~
Sarah99
#5
Chapter 3: Chapter 3: Sawit betul penculik tu~ Siap makan aiskrim sama2 lagi XD
Tiffaneehh #6
Chapter 2: Pendek-pendek tak best arh. Biar panjang-panjang.
Eden larat baca semuanya demi taehyung hahahah.
Taehyung *-*
Apalah ye yg terjadi lepas ni? Hahahah. Taehyung2x
KimTaehyungWifeu
#7
Chapter 1: lol xD 'tak sabarnya aku' ? r u seriusly jung hyemi --'' pffffttt.. aq pon nakkk kna culikkk ngan Tae !! alooooo.. update soon !!!
Tiffaneehh #8
Chapter 1: Bestnya citer nie. update soon!!!
YoseobOppaSweet
#9
Update soon . Tak sabarnyer ><