SAKIT HATI

Description

SAKIT HATI 

Mungkin ada diantara anda yang fikir ` Sakit hati ` yang dimaksudkan oleh saya ialah serangan  jantung atau sakit jantung,anda sama sekali salah. Bukan itu yang saya maksudkan sakit jantung tidak ada kena mengena  dalam cerita yang ingin saya sampaikan. Jantung dan hati berbeza .

Cerita ini mengisahkan tentang seorang peminat yang sakit hati terhadap biasnya atau lebih tepat artis pujaan hatinya tapi dia bukanlah seorang sasaeng yang ingin mencederakan artis pujaannya, tidak sama sekali .Dia cuma sakit hati , bukan benci.Dia sayang sangat pada artis pujaan dia tapi disebabkan sayang itulah yang membuatkan dia sakit hati!

Hari demi hari dia sakit hati oleh kerana satu rumour palsu yang tersebar dilaman sosial mengenai artis pujaan dia.Dia sudah tidak tahan dengan rumour tersebut.Oleh kerana satu rumour tu juga, dia telah membuat satu tindakkan bodoh.

"Mungkin tak dak hati takkan sakit lagi kot" kata Cat dengan nada yang lemah.

 

 

 

 

 

 

 

Saya jamin pasti dikalangan anda ada yang sedetik dua berasa sakit hati terhadap bias anda.Jangan menafikannya!

Foreword

Tak perlu description yang panjang-panjang, yang perlu hanya pendek ini kerana ingin membuatkan si pembaca tertanya-tanya apa isi kandungannya.

Tolong support cerita saya, saya minta bantuan dari anda walaupun cara penulisan saya agak hodoh.Saya akan baikinya dan memperbetulkan kesalahan tatabahasa saya.Minta tunjuk ajar dari anda.

#SisMencuba

Terima Kasih, saya sayang anda.

Mohon jangan benci saya bila anda sudah habis membaca.

Walaupun saya tahu tiada yang sudi membaca sebagai author yang bermaruah,saya akan tulis cerita ini sehingga tamat (insyaAllah) dan akan menerima kritikan anda huhu

gurau jer tu mari kita berhuhuhu

Comments

You must be logged in to comment
baekki_kook #1
Chapter 1: Chapter 1:Scarynya (o0o)!!Dah la baca waktu malan ..Obsesnya cat ni -_-...Walaupun Baekhyun tyu bias saya ,Saya terimanya seadainya~~walaupun sakit hati tu ada sikit xD!!Btw,Ff ni mamang best!!
--bwoyaaaa
#2
Chapter 1: Wow... Serius seram betul dengan perangai fan yang macam ni. Kenapalah sampai sanggup korbankan nyawa sendiri semata-mata untuk orang yg tak pernah tahu kewujudan kita? Brr. Btw ff ni daebak!
nanadjiyongie_01
#3
Chapter 1: Best...seriously...
Sejuk kaki saya bila baca...hhuhuh
Baguih authornim
lugege_
#4
Chapter 1: Bestnya cite ni!! :D ada moral dan pengajaran. Keep it up authornim
Nursyazwanie #5
Interesting :3
Please update soon .
Sis pun Malaysian . Sep sikit .
kahkahkah .