Bila Penawan Jatuh Cinta

Please Subscribe to read further chapters

Description

"Sebab dia penawan dan buat aku tertawan."

 

Di Starlight High School terdapat satu kumpulan  yang terdiri dari 3 orang jejaka. Mereka diibaratkan seperti seorang putera oleh pelajar-pelajar perempuan disana. Siapa tidak kenal group P3, singkatan daripada nama Prince Three yang telah diberi oleh kelab peminat mereka.

Tiga orang jejaka ini hidupnya, memang seperti seorang putera. Lahir dari keluarga yang kaya raya, memiliki rupa paras yang tampan dan paling penting, merupakan ahli daripada kelab bola keranjang.

Kelab terhebat di Starlight High School kerana telah bertanding hingga ke peringkat antarabangsa. Tidak lupa juga, kelab ini ‘tersangat popular’ kerana  disertai oleh lelaki-lelaki berwajah kacak di sekolah.

Kalau semua perempuan di sekolah ingin menyertai kelab peminat P3, lain pula bagi  Oh Rima. Dia ingin menubuhkan kelab ‘haters’ bagi group tersebut. Yang semestinya hanya akan disertai oleh dirinya sebab tak ada seorang manusia pun yang benci terhadap jejaka-jejaka tersebut termasuklah dua orang sahabat baiknya sendiri.

Janganlah sesekali gatal mulut bergosip mengenai tiga jejaka tersebut didepannya atau dia akan meletup. Bak katanya, dia alah mendengar nama mereka.

Apa yang dia benci sangat dengan P3? Jangan tanya! Dia pun tak tahu jawapannya. Yang dia tahu, memang dia benci dan selama memang P3 akan dibenci oleh nya.

Tapi macam mana kalau tetiba group P3 ni nak berbaik dengan Rima?

Oh! Memang dia sangup lari hingga ke Kutub Utara!

Tapi... Tapi...

Aura penawan dari tiga orang jejaka ini tidak dapat ditanggung olehnya! Siapa yang boleh lawan ketampanan jejaka-jejaka ini? Rima yang hati dingin ni pun boleh cair! Tertawan! Memang kalah la, K.O terus.

Foreword

Characters

Oh Rima

L

Sungyeol

Sungjong

Rose & Mira

 


 

Sebenarnya, cerita ni saya dah type habis dah. So saya akan post full chap malam nanti or esok. Jadi, tolong tunggu dengan sabar ya! ^^ And terima kasih sebab sudi luangkan masa untuk baca citer ni... Cerita ni oneshot je tau tapi saya dah terfikir untuk buat special entry nanti. Errr... Hahaha... Tapi tak pasti lagi ya...

Comments

You must be logged in to comment
yukishizu #1
Chapter 2: update soon.
tahniah dah freedom pt3.
xoxogirl2 #2
Wah daebak ah cita ni
BabySprinkle98
#3
Chapter 1: Hahaha ingtkn Sunjong btl2 skkan Rima rpny brlkon je...sian die x psl2 mke kne tmbuk di L hihi :D...snggup bkrban demi kwan,ni bru dnmakn BFF yg mmahami...best cite ni so rOmAntIc hehehe ^_-
chacha_ieyra
#4
Chapter 1: huhu...sweet gilerrrrr.....mcm gule2...xD....prince 3?p3?ini msti kes pt3 ni?kekkeekekxD...
wannuraishah
#5
Chapter 1: cerita yg best... apa pun gud luck utk pt3.... lain kali buat citer psl vixx ye... * muka x malu ><* fighting!!!! ^^
wannuraishah
#6
tlg update
BabySprinkle98
#7
Cpt2 update tau x sbr nk bce ^_-