Suprise from Jimin

my lover ,nerd boy
Please Subscribe to read the full chapter

Kai masuk ke dalam kelas dengan selamba. Raut wajahnyanseperti tiada apa2 yang berlaku semalam. "Good morning, Chagiya." Ucap Kai dengan begitu riang sekali.

"Mai dah mamat psiko tu." Bisik Jiyeon di telinga Yooyoung. Yooyoung sudah buat muka menyampah. 'Ingat x nk jumpa aku dah.' Kata Yooyoung sendirian.

Rehat nanti rehat dengan saya." Ajak Kai. "Saya tak nak. Saya nak rehat ngan Taetae dan Jiyeon. Yooyoung menolak ajakan Kai tanpa segan-silu. "Taetae?" Tanya Kai terpinga-pinga. "Taetae tu Taehyung." Beritahu Yooyoung menunjukkan ke arah V.

"La, baru beberapa bulan sekolah kat sini. Dah dapat gelaran baru." Kata Kai dengan nada menyindir. "Nak jugak ka atau jeles." Ujar Yooyoung. Belum sempat Kai membalas Kata2 Yooyoung guru matapelajaran sains masuk ke dalam kelas.

----------

Waktu Rehat.

"Young, aku rasakan kau lebih sesuai dengan V daripada Kai." V tersedak mendengar Kata2 itu dari mulut Jiyeon. "Awak okey?" Tanya Yooyoung memberikan air kepada V. "Sorilah, Taetae. Kalau aku ada salah sebut tadi. Aku rasa aku sebut nama V tapi napa kau pula yang tersedak patutnya V." Jiyeon cuba mengorek rahsia. "Ish kau..." "Aduh." Yooyoung mengaduh kesakitan apabila Jiyeon mencubit pahanya. "Kau ni la. Aku cuma nak korek rahsia dia." Jiyeon berbisik dengan Yooyoung.

Seseorang datang dari belakang dan duduk di sebelah Yooyoung. "Annyeong!" Sapa seseorang sambil membuka penutup muka dan cermin mata. "Oppa!" Yooyoung terjerit kecil. Jimin menekup mulut Yooyoung. "Sss!" Jimin memberi isyarat untuk diam. "Oppa, buat apa kat sini." Tanya Yooyoung dengan nada perlahan. "Nak jumpa Youngla. Young yang cakap nak jumpa oppa." Balas Jimin. "Oppa, Young gitau akan beritahu lain pasal tempat kita jumpa. Oppa datang dengan V ka?" Ujar Yooyoung mencari kelibat V. "Oppa datang seorang jer! V tu sibuk berlakon entah bilalah nak habis lakonannya." Perli Jimin ke arah V yang masih kaku di situ.

"Park Jimin." Jerit seorang budak perempuan. Budak itu mendekatkan diri dengan Jimin. Semua yang berada di kantin melihat ke arah mereka setelah mendengar budak tersebut menjerit nama Jimin.

"Aah Jimin." Jerit semua yeoja ya

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
nadeera
Tukar tajuk

Comments

You must be logged in to comment
Bella_ARMY #1
Chapter 16: Best... ppali update
Bella_ARMY #2
Chapter 2: Bestnya...dpt pergi konsert bts
MizzMimpi
#3
Chapter 2: chapter 2 : exo jadi jahat..(o_o) mcm xcaya jee
ExoLoveable
#4
Chapter 14: palli update...macam readers yg dibawah ni kata..nama v ada g..
zelomine
#5
Chapter 2: Sorry kalau tegur.. nama v ader "g" kat belakang.. taehyung bukan taehyun
taehyung_taetae #6
Chapter 12: Bestnya jiyeon boleh naik kereta dengan bts.jelesnya.update soon