Crazy Love Mission

Please Subscribe to read further chapters

Description

Im Yoona mempunyai satu rancangan besar dalam hidupnya. Jangan disangka dia mempunyai harapan untuk membuka pusat kebajikan orang tua ya. Tidak mungkin atau memang tidak akan pernah terjadi. Dia hanyalah seorang gadis bercermin mata besar tetapi mempunyai angan-angan tinggi ke langit. Oh… janganlah sesekali memandang dan menganggap dirinya adalah gadis skema, lurus dan suci fikirannya. 

Oh… bukanlah ingin menceritakan perwatakan dirinya tetapi lebih kepada misi yang satu ini. Park Chanyeol , jejaka yang diminatinya akan menjadi sasaran untuk dia memanah anak panah cinta ke arah jantung lelaki itu. Sungguh tidak masuk akal bukan kerana hanyalah karut semata-mata!  Dia hanya dan akan menggunakan cara ‘lembut’ yang diajarkan oleh kawan perempuan sekelasnya untuk menambat hati jejaka bertubuh tinggi lampai itu.

Adakah misinya berjaya atau sedakar melepaskan batuk di tangga? Adakah Park Chanyeol yang berpewatakan dingin itu akan memberikan hatinya kepada gadis bercermin mata itu?

Park Chanyeol 

Kelas 5A

Im Yoona 

Kelas 5B

 

 

Foreword

Cerita baru harap awak sukakannya...

 

Credit::

Cherry blossom kai [Trailer | New shop | close & HIRING | malay trailer & english ]

http://www.asianfanfics.com/story/view/847707/spotlight-posters-open-angst-graphics-poster-request-romance-postershop-graphicshop

 

 http://www.asianfanfics.com/story/view/863658/miracles-november-review-and-grafhic-shop-open-taking-requests-malay-reviewshop-graaphicshop

 

Comments

You must be logged in to comment
April1699
#1
Chapter 1: Update ! Tak sabar nak baca chap seterusnya
ShiningStar99 #2
Chapter 1: Fighting authornim! Chanyeol~~~~~~
Btw, sape kawan awak yg minat chanyeol tu?
Love2Love
#3
Chapter 1: Yoona~~ Yoona~~
Story awak mmg daebak!!!
update soon.. ^^
choco_chim
#4
fightingg!~^^
chanyeorin61 #5
Chapter 1: Update lagi..
Kyaaa!! Chanyeol!!! ♥♥♥