That night..

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

"Apa benda yang diorang merepek ni ? Aku tak faham la.. Kenapa dengan VIXX ? Nak berunding tentang apa?" ,puas Hye Soo memikirkan ketika di dalam kelas.

 Banyak persoalan yang muncul di dalam fikirannya namun tak terjawab. "Oi! Kau mengelamun apa ?", Hee Neul yang muncul entah dari mana terus bertanya."Tak ada apa-apalah.. sibuk je kau ni." Hye soo mencebik mukanya dan terus menyembahkan kepalanya di meja..

 

Malam itu...

 

" Datang pun. Ingatkan tak nak datang, mane lah tahu kalau korang ni.... PENAKUT !" ujar Leo yang bergayut di monkey bar. " Sorry lah, aku dan kawan-kawan aku tak ada masa nak takut dengan korang." ujar Lay dan terus memandang ke arah Leo.

 

"Wahh! Tetamu dah sampai!" 

 

Mereka terus memandang dengan sangat teruja. Melihat 12 orang musuh depan mata. "Kau nak apa jumpa kami semua ? Nak cari gaduh ke ? Kau tahu tak membazir masa je nak jumpa korang ni." marah Kris tapi tetap dengan cool attitude. "Alah.. Saje.. Rindu nak berjumpa dengan musuh sendiri.. Tak boleh ke ?" Hyuk terus tersenyum nipis.

 

 "Tch.. Aku nak bagi amaran, jangan korang cuba nak ganggu Hye Soo, kalau korang nak ganggu dia juga... Tahu la nasib kau, kau faham tak?!",Xiumin menghentak kakinya."Aduhai,so sweet! Mengaku sahaja yang sebenarnya kau dah suka dia kan ?" kata Ken dan terus munculkan diri di sebalik pokok. 

 

"Sweet ke sour ke, it's not your problem!" Sehun terus bersuara. " Memang problem

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??