Huh!!??

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

"Kau sibuk kenapa ? Suka hati aku lah nak buat apa pada dia pun." marah N. "Aku cakap elok-elok kan ? Yang kau nak marah ni kenapa ?" tanya Xiumin kembali. N hanya memandang ke tempat lain. "Nasib baik lah ni dekat sekolah. Kalau tak... dah lama aku belasah kau, Xiumin." kata N di dalam hatinya. Xiumin tahu yang N tidak berpuas hati dengannya namun dia hanya buat-buat tak tahu. Hye Soo berbisik pada Hee Neul. "Err... Hee Neul, diorang selalu bergaduh ke ?" tanya Hye Soo. Hee Neul sekadar mengangguk. "Oh... ok." balas Hye Soo. Tidak lama kemudian, cikgu masuk dan pelajaran bermula seperti biasa...

 

Waktu rehat...

 

Semua pelajar ke kantin untuk membeli makanan. Ada juga sebahagian yang tinggal di kelas. "Hye Soo, jom rehat dengan bersama ?" ajak Hee Neul. "Mianhei Hee Neul, aku kena pergi pejabat sekejap sebab urusan pendaftaran aku belum selesai." kata Hye Soo. "Oh, gwencaha." balas Hee Neul. "Ok lah. Saya nak pergi dulu. Nanti bising pula cikgu. Take care Hee Neul." pesan Hye Soo. "Nae." balas Hee Neul ringkas. 

 

Xiumin pula ingin mengikut Hye Soo. Sewaktu dia berdiri... "Kau nak ke mana tu, Xiumin ?" tanya N. "Kenapa kau sibuk ?" tanya Xiumin pula. "Manalah tahu... kemungkinan kau nak ikut Hye Soo tu." perli N. "Tak ada maknanya." balas Xiumin dan terus keluar dari kelas untuk mengikut Hye Soo. Tinggallah N dan Hee Neul di dalam kelas. N duduk menemani Hee Nuel. "Alone ke ?" tegur N. "Biar lah. Alone itu bahagia." balas Hee Neul selamba. "Saya nak tanya awak satu perkara boleh ?

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??