#SeventhPart!

" Cinta Dalam Diam "
Please Subscribe to read the full chapter

Sudah beberapa hari sejak kejadian Taeyeon & Chanyeol putus itu . Sehingga kini , Chanyeol masih menerima panggilan & mesej daripada Taeyeon , tapi die tidak mengendahkan nya . buat apa nk kisah pada betina yang curang dan tak reti menghargai . 

Chanyeol sedang merehatkan dirinya di atas katil yang dilapik cadar berwarna coklat itu . Bilik nya pula di cat dengan warna biru langit . Sekurang kurang nya , permandangan lembut itu dapat me-relaks kan pemikiranya sedikit .

Chanyeol mencapai Samsung Galaxy S3 nya . Iphone 5 nya dibiarkan di bawah bantal . Menyampah , tidak berhenti henti , ade saja mesej atau pun panggilan masuk ! Chanyeol membuka SNS nya , melihat jika ada berita berita terbaru .

Sedang dia scroll newsfeed SNS nya itu , dia terlihat tweet yang di update oleh Hyorin . Sesungguhnya , dia amat merindui Hyorin . Hyorin tidak menghubungi sudah hampir dua hari . Mungkin rasa bersalah kerana dia lah punca break up Chanyeol & Taeyeon . Chanyeol membaca tweet itu . 

" Boringnya jalan sorg sorg ~ hihi , cuci mata jelah jawab nya . " - Location : Gangwon-do Mall .

Tanpa berfikir panjang , die lantas bangun dan mencapai jaketnya sebelum berlari turun bawah . 

" Omma ! Saya nk keluar , bubyee ~ " 

Chanyeol menyarung kasut coverse berwarna hijau silver nya sebelum menunggang motorsikal nya . Dia menuju ke mall itu . Niatnya apa lagi ? teman Hyorin lah . Hahahaha . 

Setelah smpai di Gangwon-do Mall ,

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
parkyura98
#1
Chapter 9: Haih...Hyorin..Hyorin apasal la kau tak luahkan perasaan kau kt chanyeol tadi... T^T
BTW update soon ^^
parkyura98
#2
Chapter 9: omo! kesian hyorin! update soon!!!!!! ^O^
Army1705 #3
Chapter 8: Sawit siaaa , siap beli kan baju lagi lol . Tapi mana ade istilah Flashoff ? END OF FLASHBACK lahh . Lol xD yg lain okay ~
fatin321 #4
Chapter 6: This is a second story i like....<3 <3 <3
miaria003 #5
Chapter 1: update cepat